annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

wifi N draft sony vaio VGN-AR71S

wtjong
Bezoeker

wifi N draft sony vaio VGN-AR71S

Volgens de specificaties van de laptop beschikt deze over de mogelijkheid 802.11 N draft. Ik heb nu een router met 300N maar de laptop verbindt slechts op 54, dus snelheid als 802.11 G. Ik zie in het stuurprogramma slechts b/g en nergens N.
Wie kan mij helpen?

Alvast bedankt

5 ANTWOORDEN 5
profile.country.nl_GB.title
gorecki1
Lid

Hoi wtjong,

ik heb weldegelijk de mogelijkheid om de n-spec aan en af te zetten, hierbij een screenshot vanin het apparaatbeheer van m'n Z-serie.

Kan jij dit daar niet wijzigen voor jouw draadloze adapter?

Gorecki

WentworthMiller
Bezoeker

Heb het zelfde probleem. Bovenstaande is geen oplossing bij mijn AR51J.

WoYA__
Bezoeker

Volgens de specificaties van de laptop beschikt deze over de mogelijkheid 802.11 N draft. Ik heb nu een router met 300N maar de laptop verbindt slechts op 54, dus snelheid als 802.11 G. Ik zie in het stuurprogramma slechts b/g en nergens N.
Wie kan mij helpen?

Alvast bedankt

Jij hebt een AR71S :O? Kan je AUB een screen trekken van de Diskmanagement, of me zeggen hoe groot de originele partities zijn? Dus de EISA, de C schijf en die backup partitie?
Bedankt!

wtjong
Bezoeker

Nog steeds niet in staat deze verbinding tot stand te brengen. ik kan wel de keuze maken zoals in jouw plaatje aangegeven, maar het levert geen resultaat op. Weet je nog raad? Alvast bedankt Wim

profile.country.nl_GB.title
gorecki1
Lid

Is de n-mode ook ingeschakeld op de router zelf? Normaal gezien kan je dit af- en aanzetten op de configuratiepagina's van je router. Over welk router-model heb je het trouwens?

Gorecki