annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

sony vaio fw 41 E/H wil geen blu-ray afspelen

Royalbosko
Bezoeker

sony vaio fw 41 E/H wil geen blu-ray afspelen

hallo,

ik heb drie dagen geleden de laptop aangeschaft en bij het testen van mijn blu-ray merkte ik dat het niet werkte. de disk kan niet gelezen worden door een of andere aacs-sleutel die hij niet kan lezen. ik heb dan gezien dat de intervidoa windvd bd moet geupdate worden maar dat lukt niet. iemand hetzelfde probleem of weet iemand de oplossing?

gr

8 ANTWOORDEN 8
profile.country.nl_GB.title
gorecki1
Lid

Hi Royalbosko,

kan je misschien even de versie vermelden van je WinDVD-BD software?
Heb je meer dan 1 BluRay schijfje getest?

Gorecki

Royalbosko
Bezoeker

hallo, kan dat zijn dat het windvd bd8 is? ik heb nog meer één getest, maar er staat op de website dat oudere bluray wel werken. op de niewste bluray zit een nieuwe beveiliging ofzo.

mvg

gorecki1
Lid

Hallo Royalbosco,

kan je even dit stappenplan proberen?

1.Click the Start button, click All Programs , click InterVideo WinDVD , and then right-click on InterVideo WinDVD BD for VAIO and choose 'Run as Administrator'.
2.Insert the Blu-ray Disc (BD) movie into the Blu-ray Disc (BD) drive.
3.At the AACS Key has expired error message, click Yes.
4.On the Corel Account Web page, if you already have a Corel account, use your existing user name and password to continue. If you do not have an account, in the New User field, click to select Personal and then click the Submit button.
NOTE: New Users will have to enter the necessary contact information to complete the COREL Account registration and, once all required information has been provided, click the Submit button.
6.The Patch download Web page will appear.
7.At the AACS key update is now finished prompt, click the OK button.
8.Close the Corel webpage.

Hier kan je de originele thread op Club VAIO vinden.

Laat gerust iets weten als het niet werkt, dan zoeken we verder :wink:

Royalbosko
Bezoeker

hallo,

ik denk dat het lukt, ik heb eerst geklikt op als administrator uitvoeren en dan is het gelukt! hopelijk blijft het werken! bedankt voor je hulp!!!

mvg

Royalbosko
Bezoeker

hallo, helaas te vroeg gejuigd! ik klik dus eerst op "run as administrator, maar als ik de bd insteek en dan op play druk komt er helemaal niks, normaal zou er moeten verschijnen "the accs key has expired" of zoiets! als ik dan gewoon terug de bd eruithaal komt er op het scherm "fout bij het lezen van de accs sleutel, zou het dan aan de schijf zelf liggen?

mvg

gorecki1
Lid

Ik denk niet echt dat het aan het schijfje ligt. Heb je de andere werkwijze in de eerder geposte thread ook geprobeerd?

Gorecki

Royalbosko
Bezoeker

nee, hoe werkt die andere manier?

gr

gorecki1
Lid

Er staat geen echte bevestiging dat deze manier zou werken, maar er wordt een link gelegd naar een artikel op de US support site, meerbepaald naar hier.

Kan je dit even checken? Als het niet lukt, zou ik even contact opnemen met VAIO-Link als ik jou was...