Deel jouw ervaring!
Ik zit dus met een probleem...
Er verschijnt constant een berichtje onderaan rechts op mijn scherm met: Het USB-apparaat wordt niet herkend. Wanneer ik erop klik om verder te gaan naar een oplossing, krijg ik een scherm met de usb's, maar er staan geen in de lijst.
Ik kan ook mijn laptop niet meer afsluiten, ik krijg een blauw scherm met herstellen van een fout en dan start de computer opnieuw op. Er verschijnt dan een scherm met klik hier voor een oplossing:
Problem caused by USB driver
You received this message because your universal serial bus (USB) driver has caused a blue screen error. This type of error means the computer has shut down abruptly to protect itself from potential data corruption or loss.
Troubleshooting
--------------------------------------------------------------------------------
The following recommended steps might help you eliminate this problem, or at least reduce its frequency. Try them in the order given. If one step does not solve or reduce the problem, then move on to the next one.
Adjust your computer's power settings
The following power setting adjustments might help reduce the frequency of this problem.
Check for a system BIOS update for your computer
Download and install the latest updates and drivers for your computer
Try removing newly added USB devices
Do not disconnect USB devices while the computer is shutting down or going to sleep
Ik versta niet alle dingen, maar kdenk dat ik zowat alles geprobeerd heb. Het probleem is jammergenoeg nog niet weg...
Kan er iemand helpen, want het is heel vervelend met het kadertje die telkens verschijnt en dat ik mijn laptop niet kan afsluiten...
merci!
Hoi maridoom,
probeer eens even van je computer aan te schakelen zonder enig USB (of ander) apparaat aangekoppeld te laten (dus ook geen externe muis of USB hub). Check even of het probleem dan opduikt, en probeer zowieso de computer dan even uit te schakelen. Schakel de computer dan opnieuw aan (nog steeds zonder enig USB apparaat), en als je het foutbericht niet meer krijgt, begin dan 1 na 1 je USB apparaten aan te koppelen (wacht voldoende lang na elk apparaat, zodat Windows door elke detectie- en installatie-cyclus raakt).
Laat maar iets weten als het probleem dan nog niet opgelost is, en vermeld dan ook vooral welke apparaten er zonder probleem werken en bij welk USB-toestel de problemen begonnen.
Gorecki
Ik heb precies hetzelfde probleem. Daarnaast wordt de motion eye camera niet herkend en zijn de drivers verdwenen. Ik denk dat er een link tussen beide problemen zijn.
Waar kan ik de drivers voor de motion eye camera krijgen??
Ik heb precies hetzelfde probleem. Daarnaast wordt de motion eye camera niet herkend en zijn de drivers verdwenen. Ik denk dat er een link tussen beide problemen zijn.
Probeer even C:\Drivers, of alternatief www.vaio-link.com (er is een sectie met "Oorspronkelijk geïnstalleerde stuurprogramma's".
Gorecki