annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

BATTERIJ problemen met nieuwe Vaio F-serie??

Stimpski
Bezoeker

BATTERIJ problemen met nieuwe Vaio F-serie??

Ik heb sinds kort mijn eerste Sony Vaio laptop gekocht. (de nieuwe f-serie)
Maar al van bij het begin heb ik problemen met de batterij.

Hoewel de batterij er altijd in zit, zegt hij vaak dat hij geen batterij detecteert!

Werken op de batterij is dan ook meestal niet mogelijk! :slight_frown:
Soms lukt dit wel maar zegt hij dat hij geen batterij detecteert en valt hij na een tijdje gewoon uit zonder waarschuwing.

Ik had gehoopt dat dit met een software-update verholpen zou worden, maar dit is niet zo gebleken.
Waarschijnlijk slecht contact batterij-laptop..?

Moet ik de laptop nu inruilen voor een nieuwe en waar kan ik hiervoor terrecht?
Zijn er nog met dit probleem?

Alvast bedankt!

1 ANTWOORD 1
profile.country.nl_GB.title
gorecki1
Lid

Hoi Stimpski,

het is me niet volledig duidelijk hoe lang je je F al hebt, maar als je er aan denkt om het toestel te laten omruilen voor een ander exemplaar, weet dan dat dit in de meeste landen maar kan gedurende een beperkte tijd na de aankoop. Vaak wordt er in de wetgeving vermeleding gemaakt van een recht van de klant om een omruiltoestel te krijgen bij de verkoper, maar hier zijn een aantal voorwaarden aan verbonden en gebaseerd op de info die je gegeven hebt, is het moeilijk om hier iets zinnigs over te zeggen omdat er gewoon te weining info voorhanden is.

Mijn advies zou zijn om even te checken met de verkoper, en als dit niet tot een resultaat leidt, kan je gerust contact opnemen met VAIO-Link, die eerst waarschijnlijk een technische diagnose gaan doen van het probleem en dan indien nodig kunnen overgaan tot een reparatie (van de computer) en/of een omruiling van de batterij. Dit is echter geen gegarandeerde uitkomst voor jouw specifieke situatie, nogmaals omdat er gedetailleerde info ontbreekt (vooral over de tijdslijnen waarin het toestel gekocht is en eventuele problemen opgedoken zijn).

hopelijk heb je toch iets aan deze redelijk hypothetische uitleg :wink:

Gorecki