Deel jouw ervaring!
Hi, een vraagje waarschijnlijk al wat te laat ???
Schokkende weergave beeld en geluid bij afspelen van blu-ray disc met win DVD for Vaio.
video DVD gaat perfect, update software ok.
Heb Corel DVD Utimate geinstalleerd en hier ook hetzelfde probleem, heb dit niet eerder kunnen ontdekken daar ik nog geen Blu-ray DVD had aangeschaft.
hebben hier ook VAIO clubleden problemen met, en eventueel opgelost ??
pierre
Dat is lekker, de reparatie was op zijn zachts gezegd al wat duur en dan is het probleem ook nog niet opgelost. Dan betaal je dus 878,22 voor niets. Aan de vervangen onderdelen lag het dus niet.
Elk zichzelf respecterend bedrijf zou in zulke gevallen een fatsoenlijke oplossing treffen met de klant. Sony klaarblijkelijk niet.
Als ik U was zou ik het er niet bij laten zitten.
Succes
Ik ga een aangetekende zending naar vaio opsturen om mijn ongenoegen te verduidelijken:
Via deze weg wil ik mijn ongenoegen uiten over de herstelling van mijn laptop VGN-AR21S. (order nr 4103948)
Op 14/08/2009 laptop opgehaald voor herstelling videokaart en nazien slechte weergave blu-ray disc,moest 878,22 euro betalen voor de herstelling.
Na een week laptop terug, maar QS stond in het engels geinstalleerd, hadden videokaart en moederbord vervangen, ook blu-ray/dvd lezer-schrijver was vervangen voor probleem slechte weergave blu-ray op te lossen.
Laptop terug naar hersteldienst gestuurd, hebben hem dan in het nederlands geinstalleerd en teruggestuurd, met nota erbij dat ik WIN DVD software moest updaten voor AAS key.
Update uitgevoerd en weergave blu-ray is nog altijd met de nodige onderbrekingen zowel in beeld als geluid.
Het geluid is zelfs niet syncroon met de beeldweergave.
Dan stel ik mij de vraag waarom ze de blu-ray speler hebben vervangen, waarschijnlijk was de vorige ook niet eens deffect.
Maar ik heb er wel voor moeten betalen, en wil ik U melden dat ik zeer teleurgesteld ben in de service van sony naar de kianten toe.
Telefoneren doe ik ook niet meer naar dat 0900 nummer want ik heb al meer dan 20 euro opgebeld, en dat is het me niet meer waard.
mvg
Pierre
het is akelig stil langs de kant van Sony, nog geen reactie op mijn aangetekende brief van begin september ?
Na een zeer lange discussie, en met een begrijpende medewerker van vaio link,heb ik na een half jaar, de herstellingskosten van mijn laptop teruggekregen.
Aangaande het probleem van de weergave van blu ray disc is niets ondernomen,daar het toestel dit waarschijnlijk toch niet kan weergeven.(kracht van processor, windows xp, e.d.)
Case closed
mvg
Pierre
Pierre,
ben blij voor jou dat het uiteindelijk in jouw voordeel opgelost is!
Gorecki
Beste Gorecki,
bedankt
Pierre