annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

HDMI aansluiten op laptop leidt tot BSOD

profile.country.NL.title
viresh75
Nieuw

HDMI aansluiten op laptop leidt tot BSOD

Hallo medeforum gebruikers,

Ik heb een probleem, namelijk dat wanneer ik mijn HDMI kabel aansluit op mijn Sony Vaio AR61M laptop krijg ik een BSOD (Blue Screen Of Death). Er staat in het Engels dat ik alle nieuw gekoppelde apparaten moet loskoppelen en de drivers moet controleren. De laptop start dan opnieuw op, alleen ik krijg vervolgens weer hetzelfde scherm als de HDMI er nog in zit. Haal ik de HDMI kabel los, dan start hij gewoon op.

Ik probeer de laptop te verbinden met een Samsung 2333HD beeldscherm. Ik had eerst geprobeerd de drivers te installeren, maar telkens geeft Vista aan dat het installeren mogelijk niet is voltooid.

Ik heb het ook al geprobeerd op Windows 7, maar zonder succes.

Extra info: Windows Vista Home Premium (x86) en Windows 7 (x64).

Wie o wie kan mij helpen dit probleem op te lossen.

Alvast bedankt,

Viresh

4 ANTWOORDEN 4
profile.country.nl_GB.title
gorecki1
Lid

Hallo Viresh75,

heb je de laatste drivers en stuurprogramma's al geinstalleerd vanop de VAIO-Link website.

Eentje lijkt me wel redelijk relevant om eens uit te proberen:

Graphics Driver (NVIDIA) 7.15.11.6760

What is this?
This is an updated graphics driver

Is this relevant for you?
This is a recommended update, as it fixes some system stability issues.

What does it fix?
The operating system may crash when connecting certain types of HDMI televisions.

Gorecki

profile.country.NL.title
viresh75
Nieuw

Hallo Viresh75,

heb je de laatste drivers en stuurprogramma's al geinstalleerd vanop de VAIO-Link website.

Eentje lijkt me wel redelijk relevant om eens uit te proberen:

Graphics Driver (NVIDIA) 7.15.11.6760

What is this?
This is an updated graphics driver

Is this relevant for you?
This is a recommended update, as it fixes some system stability issues.

What does it fix?
The operating system may crash when connecting certain types of HDMI televisions.

Gorecki

Ik heb die update niet. Er staat alleen WinDVD BD 8.0 - 8.0.9.670_2 om up te daten. Alleen die mislukt met een foutmelding Update Module: De upgradepatch is niet de juist voor deze versie van WinDVD. De installatie wordt nu afgebroken. Ik kan hem handmatig installeren via http://www.sony.com.sg/support/download/326888. Dit ik ga ook doen.

U hoort nog van me af hij het doet erna.

Viresh

profile.country.NL.title
viresh75
Nieuw

Het probleem is inderdaad verholpen.
Dank u wel.

Werkt deze ook op Win 7?

profile.country.nl_GB.title
gorecki1
Lid

Da's natuurlijk moeilijk te voorspellen... tenzij er iemand anders met een vergelijkbaar model al de sprong gewaagd heeft en hierover feedback kan geven :slight_smile: