annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

sony suckt big time

brianairline
Bezoeker

sony suckt big time

Aan iedereen...
koop int vervolg geen sony meer...

Ik heb afgelopen 3maanden 3verschillende laptops gekocht (wel hetzelfde type fw41zj h)
en alle 3 hebben ze niet fatsoenlijk gewerkt.

1ste laptop werkte zelfs geen 1dag, heb dan de volgende dag het terug gebracht naar Saturn.

2de laptop werkte 2 dagen, heb het dan maar teruggebracht. Saturn gaf mijn geld weer in Cadeaubons.

De derde keer ben ik maar naar Mediamarkt gegaan met die bons voor hetzelfde type toestel (hier was het 100euro goedkoper btw)
en dit toestel heeft op de kop 5dagen gewerkt en sindsdien crasht em elke dag. Heb sony talloos keer gebeld en geen 1 keer hebben ze op mij kunnen oppakken. Mails? heb wel tot 3weken moeten wachten op een antwoord; en ze komen af met: 'voer een systeemherstel uit'
verdomme waarom komen jullie het toestel gewoon niet ophalen voor reparatie!
Het toestel is defect! heb alles uitgeprobeerd! en heeft amper 5dagen gewerkt!! is dat normaal!!??

Volgens mij is de productlijn FW41zj h vol met fouten! haal die stomme model uit de rekken verdomme! en belazer de mensen niet!

In ieder geval heb jullie gewaarschuwd en sorry voor mijn taalgebruik.

37 ANTWOORDEN 37
brianairline
Bezoeker

Geluk heb jij!

Ps: Vaio-link heeft me vandaag gebeld en me gevraagd mijn kasticket te sturen... :weird: ???

profile.country.nl_GB.title
gorecki1
Lid

Dat betekent dat ze je probleem aan het bekijken zijn he :slight_smile:

brianairline
Bezoeker

We zijn meer als een week verder en steeds geen response van vaio link.

brianairline
Bezoeker

We zijn meer als een week verder en steeds geen response van vaio link.

En we zijn nu 2 weken verder zonder iets van hen te horen! HOERA!

gorecki1
Lid

Hey brianairline,

ik heb dit (nogmaals) ge-escaleerd naar VAIO-Link, en ze hebben beloofd van er asap werk van te maken. Laat iets weten als er van jouw kant een update is, ok?

*fingers crossed*

Gorecki

brianairline
Bezoeker

Hey brianairline,

ik heb dit (nogmaals) ge-escaleerd naar VAIO-Link, en ze hebben beloofd van er asap werk van te maken. Laat iets weten als er van jouw kant een update is, ok?

*fingers crossed*

Gorecki

Hey, ze hebben me vandaag een mailtje gestuurd en vroegen dit keer een foto te nemen van de product code op de achterkant van het toestel en eveneens een foto van de BIOS.

Heb ze de foto's juist gestuurd. Hopelijk komen ze gewoon het toestel ophalen voor reparatie en stoppen ze met deze geintjes? is dit de normale procedure???

Bedankt voor je inspanningen Gorecki!! waardeer het echt! Er is tenminste 1 persoon die mij wil helpen!

renewendy
Nieuw

als je problemen ondervind, moet je gewoon op F10 drukken en hij zet alles terug in het orginele = fabriek instellingen

brianairline
Bezoeker

@Gorecki

Werk jij persoonlijk voor Sony? Zou jij iets willen ondernemen? Want ik heb het gevoel dat ik nooit geholpen zal worden door hen.

gorecki1
Lid

Brianairline,

ik werk niet voor Sony, maar kan wel proberen om je geval nog eens te escaleren naar VAIO-Link. Het verrast me een beetje dat er niet meer schot in de zaak gekomen is na de vorige keer dat ik Sony hieromtrent contacteerde. Ik probeer het opnieuw, en als ik iets meer weet, hoor je het wel :slight_smile:

Gorecki

brianairline
Bezoeker

Gorecki,

Ah ok, ik dacht dat je voor Sony werkte.
Ik heb een vraagje; Wat kan ik op dit moment ondernemen? want ben het wachten meer dan beu eigenlijk.
Mijn laptop zit nu stof te verzamelen in een kast en zie het als weggegooid geld.

Wat kan ik het beste doen? *verkopen? (zal niet veel waard zijn vrees ik?)
*Wachten op sony om het te laten herstellen? (Wat ik nu niet zo snel zie gebeuren)
*Laten maken door een computerwinkel (Wat ik min of meer wil uitsluiten,
omdat ik echt geen geld wil investeren in een SONY product)

Andere opties? mogelijkheden?

Bedankt!