Deel jouw ervaring!
Ik heb nu ongeveer een maand mijn vaio (vgn-bz13xn) en er zijn enkele punten waarvan ik niet content ben.
De fan is maakt heel veel geluid wanneer hij op volle toeren draait. Op het forum heb ik hierover nog klachten gehoord en hier ga ik dan ook mijn laptop voor terugsturen.
Telkens wanneer ik mijn laptop in het stopcontact steek, laad de batterij op uiteraard. Maar wanneer deze volledig is opgeladen en het lampje aan de voorkant uitgaat, maakt de laptop een erg irritant piep geluid. Het klinkt een beetje als wiwiwiwiwiwiwiwiwiwi. Wanneer ik de stekker uit de laptop haal, stopt het. Een andere oplossing die ik heb gevonden is om de batterij uit de laptop te halen, en verder te werken op het stopcontact.
Nu weet ik niet of dit aan de batterij ligt, of aan de laptop zelf... Zijn er nog mensen met hetzelfde probleem?
Kan iemand mij ook vertellen hoe lang ik mijn laptop kwijt ben wanneer ik hem terug opstuur?
Alvast bedankt !
Niemand? 156 keer bekeken en geen enkel antwoord?
Hallo FinalFrag,
ik zou "het geluid" zeker melden aan VAIO-Link vooraleer je notebook op te sturen voor het probleem met de fan. check ook even of het beter is dat je de adapter meestuurt of niet.
Ik denk dat VAIO-Link nog altijd probeert om je toestel binnen de 10 werkdagen terug te sturen. Dit kan sneller zijn (en meestal is dat het ook), maar voor problemen die moeilijk te reproduceren zijn, kan het langer duren (vandaar ook de absolute noodzaak om alles correct en compleet te beschrijven vooraleer de computer op te sturen).
Gorecki
En waar vind ik een telefoonnummer of website waarop ik het probleem kan rapporteren?
Hi FinalFrag,
hier kan je de contactgegevens van VAIO-Link vinden (verander desgewenst het land/taal bovenaan de pagina).
Gorecki