Deel jouw ervaring!
Dag, mede-VAIO'ers.
Sinds 3 dagen in het trotse bezit van een FW41E, die het prima doet. Met 1 uitzondering: na elke herstart zijn de gegevens van mijn Wifi-verbinding verdwenen. Die moet ik dus telkens opnieuw invoeren. Ook is op dat moment de netwerkverbinding weer aangemerkt als 'openbaar' i.p.v. 'particulier' waardoor er geen internetverbinding tot stand komt.
Weet iemand raad?
Oh ja, ik heb trouwens ook een klein probleempje met Windows Live Messenger, want deze wordt na elke herstart opnieuw geïnstalleerd. Alle gegevens worden wel bewaard, dus niet zo veel last van. Maar blijft wel raar en kost ook opstarttijd.
Alvast bedankt voor de hulp!
Manon.
Hoi Manon,
bewaar je de WiFi-settings in een profiel? Ik heb m'n settings in een "Home"-profiel opgeslagen, en bij het opstarten worden die automatisch geladen van zodra ie m'n thuisnetwerk herkent.
Ivm je Live Messenger probleem... welke versie van Messenger heb je geinstalleerd? Heb je al eens geprobeerd om de laatste versie te downloaden en die te installeren?
Gorecki
Ik heb wel een profiel aangemaakt (in Vaio Smart Network), maar deze wordt niet automatisch geladen bij het opstarten. Kan ook niet echt vinden hoe dit moet. Weet jij dit nog?
Hoi mpepels,
persoonlijk heb ik maar 1 netwerk bewaard in m'n profielen. De automatische switching staat ook aan (kan je bekijken in de voorkeuren van de VAIO Smart Network). Plak hier anders even een paar van je settings in Smart Network, en dan kunnen we ze vergelijken.
Gorecki