Deel jouw ervaring!
Hallo,
Ik heb sinds een paar weken een Vaio VPCED1S1E in mijn bezit.
Eerder had ik een Medion en een Toshiba, maar ik vond dat ik aan een Sony toe was.
Vooral de kwaliteit en de vorm spraak me aan.
Helaas ben ik een beetje teleurgesteld, de laptop produceerd een hele hoge toon die na een tijdje behoorlijk gaat irriteren!
Ik heb gelijk kontact opgenomen met de servicelijn van Vaio.
Er werd mij verteld dat dit een bekend probleem was maar dat er nog geen oplossing voor was!
Dit heeft te maken omdat dit een nieuw model betreft, maar ja wat heb ik daaraan?
Graag zou ik ervaringen willen delen met mensen die met hetzelfde probleem zitten.
Volgende week neem ik opnieuw kontact op met Vaio.
B. Westra
Hoi fromthenext,
er zijn inderdaad nog een aantal gebruikers die dit gemeld hebben. Details hierover kan je vinden in deze thread. Misschien kan je je feedback daarin toevoegen, dan groeperen we alle feedback omtrent dit fenomeen daar.
Het is ondertussen ook al gesignaleerd aan Sony, en ze onderzoeken het nog steeds (zoals ze blijkbaar ook aan jou gemeld hebben).
Gorecki
Hallo Gorecki,
Bedankt voor je snelle reaktie.
Zelf heb ik het gevoel als het toch maar om en paar mensen gaat kunnen ze het product beter gaan omruilen bij Sony, toch?
Ik heb tenslotte 2 jaar een hele goede garantie bij Sony als je de folders mag geloven.
Ik heb dit probleem aan verschillende experts voorgelegd maar dit verschijnsel schijnt toch niet nornaal te zijn!
Wordt vervolgt..........