Deel jouw ervaring!
Vorige week liet mijn AC adapter het opeens afweten. Ik heb maandag (2 nov) de klantendienst gebeld om dit te melden. De Ac adapter viel immers nog binnen garantieperiode, want mijn nieuwe notebook is nog maar één maand oud. Bizar dat de adapter het dan al liet afweten, terwijl ik met mijn vorige notebook/adapter net 5 jaar heb gedaan (en deze werkt nog steeds). Het gaat hier trouwens niet om een ac-adapter zoals deze die sony nu massaal aan het terughalen is.
Hoe dan ook, de juffrouw aan de telefoon bij sony klantendienst liet me weten dat de adapter uiteraard nog in garantie was en dat ze zo vlug mogelijk een nieuwe zou opsturen. Er werd gezegd: binnen 2 dagen (ze geloofde dat er nog ééntje in stock was). De adapter is echter, een week later, nog niet aangekomen. Moet ik me hier nu zorgen over maken en sony onmiddellijk terug opbellen om te vragen waar de adapter blijft, of wacht ik beter nog een weekje af?
Er werd me ook een "referentienummer" gegeven. Kan ik hier iets speciaal meedoen, zoals het opzoeken van de status van de levering van de adapter, of moet ik dit gewoon bijhouden voor het geval dat er iets misloopt met deze levering?
alvast bedankt,
groeten
n
Hoi Niels1944,
ik zou zeker eens terugbellen naar VAIO-Link en een update vragen. Ze kunnen je dan zeker aan de telefoon vertellen of de adapter reeds onrweg is, of wat de situatie is.
Gorecki