Deel jouw ervaring!
Hallo,
Ik heb eigenlijk 3 problemen met mijn Vaio VGN SR49VN.
1.
Zo nu en dan geeft Windows een foutmelding aan dat er een Videohardware fout is opgetreden met de naam: LiveKernelEvent.
Ik gebruik de Vaio voornamelijk voor surfen en chatten.
Waar kan dit aan liggen?
2.
Ik heb besloten om gebruik te maken van de HDMI poort, het werkt perfect! echter krijg ik ook hier af en toe een foutmelding vanuit Windows terwijl hij het eigenlijk gewoon goed doet.
3.
Microsoft heeft het verplicht gemaakt om de nieuwste MSN versie te gebruiken, ik maakte eerst gebruik van MSN 8.0 waarbij de webcam op MSN & Webcam Companion 2 het perfect deed!
Nu ik dus heb geupgrade naar de nieuwste msn, doet de cam het perfect op msn, maar op de Webcam Companion 2 doen alleen de opties Capture en Record het nog, de optie Monitoring blijf ik zwart beeld behouden.
Ik heb zelf de device gerefresht via het programma zonder enig succes.
Mijn Vaio is al een keer opgestuurd ter reparatie ( top service )
Echter gaf de meneer aan de support lijn aan dat er een bekend probleem is met de nieuwste msn in combinatie met de Vaio webcams.
Is hier al wat meer bekend over?
De rede van reparatie was namelijk dat de camera het beeld ondersteboven bleef weergeven en er zat een blauwe tint aan vast.
Gelukkig is dat probleem nu opgelost alleen zit ik helaas nog met de bovenstaande problemen en vragen.
Kan iemand mij helpen?
Met vriendelijke groet,
I.Abdoel
PS. Zie bijlage als voorbeeld printscreen.