anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

początki bywają trudne

profile.country.pl_PL.title
stanley76rsko
Użytkownik

początki bywają trudne

Jestem początkującym użytkownikiem lustrzanki,więc proszę o wszelkie podpowiedzi:)

399 ODPOW. 399
acinloop
Nowicjusz

:c37
159. Fajnie złapany moment :slight_smile:
170. 171. Bobas super, zwłaszcza na 170 :thumbsup:
2.jpg 5.jpg dobre :D
174. troszke zbyt małe GO i przydałoby się lekko wyostrzyc.
175. pomysł fajny :thumbsup: tylko kolorki chłodne :|
167. mam nadzieję że bobaska też będziesz zabierał na plac zabaw. Portret :thumbsup:

stanley76rsko
Użytkownik

Bobasa już obiecałem Kasi,że zabiorę na glinianki :thumbsup: .Zważywszy na to ,że zasypują je,a chciałbym aby bobas zobaczył gdzie tata spędzał dzieciństwo.
Troszkę poprawiłem kolor,jeszcze zwrócę uwagę że to jest wysuszona muszelka.lokator już dawno ją opuścił.

stanley76rsko
Użytkownik

55-200 SAM w akcji,kościół św.Lamberta w Radomsku,jak dla mnie znacząca różnica między Tamronem 70-300(którego już nie mam) a Sony,zrobione z ręki

stanley76rsko
Użytkownik

Wczoraj spotkałem takie maleństwo.I za pomocą odwróconego Heliosa nakręconego na KITa uchwyciłem ją tak.Co prawda musiałem dłuższą chwilę poczekać bo się zwinęła w kłębek ale potem już było spoko jak widać.
A to za nią to sami się domyślcie :slight_smile:

doslav.
Poszukiwacz

Ostatnie zdjęcie łatwo będzie sprzedać...

Rolnikom do listu gończego z wyznaczona nagrodą :slight_smile: Za ujęcie szkodnika...

Bardzo fajne prawiemakro choć... trochę niekolorowe :D :thumbsup:

stanley76rsko
Użytkownik

Ostatnio skusiłem się i wyciągnąłem Kasię na powietrze :slight_smile: i w delikatne pochmurne popołudnie trochę pstryknąłem foto. W użyciu tylko aparat + 50-tka 1.8.
Wszelkie uwagi mile widziane,najbardziej jakaś stronka na której mógłbym podejrzeć jak uchwycić Kasię w ciąży.

stanley76rsko
Użytkownik

rowerowa przejażdżka

Moonsee