annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Sony WH-1000XM3 ear pods vs. inkomend geluid Skype & Teams

profile.country.NL.title
gerwater8
Nieuw

Sony WH-1000XM3 ear pods vs. inkomend geluid Skype & Teams

Hallo,

Ik heb een vreemd probleem aangaande mijn (erg dure) Sony ear pods (type: WH-1000XM3, kleur: zwart/brons). Ik krijg namelijk in Microsoft Teams en Skype met geen enkele mogelijkheid inkomend geluid. Wel horen (en zien) mijn collega's en vrienden mij aan de andere kant (overigens goede kwaliteit).

Nu heb ik dit probleem niet met andere apps zoals Zoom of online phone diallers zoals Genesys/PureCloud. Daar krijg ik het geluid aan de andere kant wel gewoon binnen.

Ik heb her en der al een beetje gezocht, en er schijnt iets te zijn met de incompatibiliteit van bluetooth drivers tussen Windows 10 en deze Sony ear pods. Maar de profiles HFP (Hands-free Profile) en HSP (Headset Profile) worden zowel door Windows 10 als Sony ondersteund.

Dus: hoe nu verder? Kan iemand mij hiermee helpen? Voor meer dan €200,- voor deze ear pods verwacht ik totale compatibiliteit. Gelieve dus een antwoord op m'n vraag :-).

Met vr. gr.

Gert

2 ANTWOORDEN 2
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Hoogstwaarschijnlijk ontbreken nog in W10 de drivers voor audio te streamen via BlueTooth.

73's

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
Strampke
Expert

Op Reddit zag ik dit:

There are definitely some things to know before getting one for your laptop.

Get the Sony headphone app and download the latest firmware for it. It really helps.

Understanding the "pairing mode". While having it on your ears, pressing both the touch pad for 7 seconds enters the pairing mode in which the laptop can search your ear buds.

With problems of constant Bluetooth connection dropouts, make sure your Bluetooth chipset doesn't automatically turn off to save power. This can be swapped by going to device settings, right click on your bluetooth chipset and going into power mode.

But yeah, by far my best earphone purchase and I am actually thinking about buying a headset too.

En misschien biedt de gebruiksaanwijzing  een aanknopingspunt.

PS Is compatibiliteit hetzelfde als gehoorzaamheid? :wink: