annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

WH-1000XM3: Equalizer settings opslaan voor meerdere Bluetooth apparaten

profile.country.NL.title
DagorBattle
Ontdekker

WH-1000XM3: Equalizer settings opslaan voor meerdere Bluetooth apparaten

Hallo,

Sinds afgelopen weekend heb ik een WH-1000XM3. Kek ding, helemaal blij mee. Echter vind het geluid zelf wat dof klinken. Gelukkig kun je via de Connect App met de Equalizer bepaalde instellingen wijzigen. Super.

Ik gebruik de koptelefoon vooral op het werk, verbonden via Bluetooth aan een PC. Het voordeel hiervan is dat ik ook gewoon YouTube op de achtergrond aan kan hebben staan en m'n media toetsen kan gebruiken.

Nu merk ik alleen dat als ik eenmaal de equalizer heb ingesteld op mijn telefoon met de Connect App, de koptelefoon uitzet, en vervolgens wil verbinden met de PC, dat de EQ instellingen zijn gereset. Als ik namelijk weer opnieuw verbind met m'n mobiel, staat de EQ uit. Is er een manier op de EQ altijd op een bepaalde setting te laten staan (in mijn geval Custom 2)?

Alvast bedankt voor de reacties :slight_smile:

6 ANTWOORDEN 6
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Gebruik je de Headphones Connect-app ?

73's

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
DagorBattle
Ontdekker

Ja ik gebruik de officiële connect app.

profile.country.NL.title
Vinc_E
Expert

Volgens mij kan dit niet. De App wijzigt alleen de instellingen wanneer je de koptelefoon met je telefoon gebruikt. 
Dit zou anders kunnen zijn wanneer je een kabel gebruikt. 

profile.country.NL.title
DagorBattle
Ontdekker

Wel echt vervelend. Om nu mooi geluid te hebben moet ik met m'n telefoon verbonden zijn, maar kan ik dus geen geluid van mijn PC horen.

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Als de PC het juiste BlueTooth protocol aanboord heeft is het mogelijk om deze ook blijvend te koppelen aan de 1000XM3, alleen de equalizer is niet beschikbaar op de PC,.

73's

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
Rob2020
Nieuw

Ik heb hetzelfde probleem. Actuele versies van de Sony App en firmware. Macbook Pro en iPhone. 
Buitengewoon irritant dat je enkel via smartphone settings kan configureren. Bovendien moet ik regelmatig Macbook resetten om maximaal volume mogelijkheid terug te krijgen, dat gaat namelijk zo'n 70% terug na configeren en dan weer met MacBook verbinden.