annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Platenspeler aansluiten op sony soundbar ht-rt4

OPGELOST
profile.country.BE.title
Geertdesmet
Lid

Platenspeler aansluiten op sony soundbar ht-rt4

Een vraagje. Wil me een platenspeler aanschaffen en die aansluiten op mijn soundbar ht-rt4. Gaat dit lukken via een verloopkabel met een 3,5 mm en 2 RCA connectoren.

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
profile.country.NL.title
Vinc_E
Expert

Je hoeft alleen te kijken of je platenspeler zelf ook het geluid versterkt. Anders kun je een modernere platenspeler ter vervanging nemen. BT platenspeler kan, maar hoeft niet. 

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

10 ANTWOORDEN 10
profile.country.BE.title
Geertdesmet
Lid

Via de analog in bedoel ik.

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Als er in de platenspeler een voorversterker aanwezig is, is het geen enkel probleem.

73's

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
Vinc_E
Expert

De HT-RT4 heeft een 3,5mm jack. Geluid via deze wijze kan inderdaad niet versterkt worden. Dus hou er rekening mee dat het heel zacht kan klinken. 

profile.country.BE.title
Geertdesmet
Lid

Bedankt. Ben ik dan beter dat ik een bluetooth platenspeler aanschaf? Of gaat dit niet lukken op die manier?

profile.country.NL.title
Vinc_E
Expert

Je hoeft alleen te kijken of je platenspeler zelf ook het geluid versterkt. Anders kun je een modernere platenspeler ter vervanging nemen. BT platenspeler kan, maar hoeft niet. 

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Ik zou voor een (analoog) platenspeler (bedraad) met voorversterker gaan i.p.v. BlueTooth (vertragend) audio overdracht.

73's

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.BE.title
Geertdesmet
Lid

Bedankt.

Ga ik doen.

profile.country.BE.title
Geertdesmet
Lid

Bedankt.

Ik ga me een platenspeler met pre-amp aanschaffen.

profile.country.BE.title
Geertdesmet
Lid

Hallo,

Momenteel hangt mijn platenspeler aan mijn Sony ht-rt3 maar het geluid is niet denderend,dus wil ik een versterker kopen. Maar kan je deze daar dan op aansluiten? 

Zou dan zien of het met de luidsprekers van de Sony beter gaat zijn. Of beter een 5.1 versterker kopen met goeie luidsprekers waar ik ook mijn platenspeler kan op aansluiten.