Deel jouw ervaring!
Een vraagje. Wil me een platenspeler aanschaffen en die aansluiten op mijn soundbar ht-rt4. Gaat dit lukken via een verloopkabel met een 3,5 mm en 2 RCA connectoren.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Je hoeft alleen te kijken of je platenspeler zelf ook het geluid versterkt. Anders kun je een modernere platenspeler ter vervanging nemen. BT platenspeler kan, maar hoeft niet.
Via de analog in bedoel ik.
Als er in de platenspeler een voorversterker aanwezig is, is het geen enkel probleem.
73's
De HT-RT4 heeft een 3,5mm jack. Geluid via deze wijze kan inderdaad niet versterkt worden. Dus hou er rekening mee dat het heel zacht kan klinken.
Bedankt. Ben ik dan beter dat ik een bluetooth platenspeler aanschaf? Of gaat dit niet lukken op die manier?
Je hoeft alleen te kijken of je platenspeler zelf ook het geluid versterkt. Anders kun je een modernere platenspeler ter vervanging nemen. BT platenspeler kan, maar hoeft niet.
Ik zou voor een (analoog) platenspeler (bedraad) met voorversterker gaan i.p.v. BlueTooth (vertragend) audio overdracht.
73's
Bedankt.
Ga ik doen.
Bedankt.
Ik ga me een platenspeler met pre-amp aanschaffen.
Hallo,
Momenteel hangt mijn platenspeler aan mijn Sony ht-rt3 maar het geluid is niet denderend,dus wil ik een versterker kopen. Maar kan je deze daar dan op aansluiten?
Zou dan zien of het met de luidsprekers van de Sony beter gaat zijn. Of beter een 5.1 versterker kopen met goeie luidsprekers waar ik ook mijn platenspeler kan op aansluiten.