annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

zwart scherm en harddisk start niet

zwart scherm en harddisk start niet

Hallo, misschien kan iemand helpen. Ik heb sinds 1 maand een sony vaio VPC F11S1. Super laptop en heerlijk werken buiten in de tuin.
Alleen is er vandaag iets vreemds aan de hand.

Als ik de laptop wilt opstarten dan start de harde schijf niet. Na pak weg 20 keer aan en uit te zetten start te harde schijf wel op. Alleen start het scherm wit grijs en wordt steeds donkeren tot zwart. Dan draait de laptop wel maar dan heb ik een zwart scherm. Het scherm staat wel aan want als ik display off doe dan wordt deze nog zwarter.

Heb iemand enig idee?
Kan je opnieuw opstarten met een recovery cd? Heeft iemand zo'n CD want ik had deze nog niet gemaakt.

Ik hoop dat jullie kunnen helpen.

Thanks,

J

1 ANTWOORD 1
profile.country.nl_GB.title
gorecki1
Lid

Hallo JolandaStudioAwen,

probeer eens bij het opstarten in de BIOS te raken (meermaals op F2 drukken net na het opstarten). Herstel daar de standaardinstellingen (F9 meen ik me te herinneren, gevolgd door F10).
Als dit niet mogelijk is, vrees ik dat er een hardwareprobleempje is, en zou ik Sony even contacteren om de computer even binnen te sturen voor nazicht. Ik vermoed dat het gebruik van een herstelschijfje of de herstelpartitie niet veel zoden aan de dijk zal brengen.

Veel geluk, en hou ons op de hoogte!

Gorecki