Deel jouw ervaring!
Ik heb sinds twee weken de VGN-CS21S laptop van sony.
Alles is goed aan dit laptop, maar puur en alleen door de werking van de ventilator haat ik het om op dit laptop mijn werk te doen...ik baal er zo van
De ventilator werkt om de paar seconden, Hij stopt hij begint, hij stopt hij begint en dan de hele tijd door. Dit is zeer irritant als je in een stille omgeving moet werken op die laptop. (Vooral als je de volle concentratie nodig hebt!)
Ik snap ook best dat je een ventilator moet horen, maar meestal heb je bij een laptop dat een ventilator een lange tijd stil is, en dan een tijd lang echt gaat werken en dan weer gaat stoppen, wat ik persoonlijk fijner vind.
Ik ben echt hopeloos en weet niet wat ik kan doen:(:(
Iemand nog tips??
Groetjes,
Suheda
Hoi Suheda,
ik kan je enkel aanraden om VAIO-Link even te contacteren en indien mogelijk het geluid via de telefoon aan hen te laten horen. Normaal gezine kunnen die mansen aan de telefoon al een eerste diagnose maken en uitmaken of dit een normaal gedrag is, of er iets meer aan de hand is.
Gorecki
Hallo,
Heb de CS21SR nu al een paar maanden en sinds een paar weken begint het bij mij ook
steeds erger en erger te worden, ben er altijd voorzichtig mee, dus het lijkt me sterk
dat het aan stof in de ventilator ligt.
Op de Engelse Forum wordt er heel veel over geschreven over de CS Serie, ga binnenkort met Sony contact opnemen, want dit kan niet goed zijn, met de dag wordt het geluid harder en brommeriger en warmer.
Heb er niet veel verstand van, maar het lijkt me gewoon aan de Ventilator te liggen zoals
op het Engelse Forum zo vaak over wordt beschreven, hoop(te) op een Bios Update of iets dergelijks, maar ben bang van niet.
Indien er een oplossing zonder Sony te benaderen is hoor ik deze graag...
Heb er lange tijd voor gespaard en dit kan toch niet de bedoeling zijn.
Verder is de Laptop geweldig, maar het geluid wordt met de dag erger helaas.
Gewoon even bellen naar VAIO-Link, zij zijn de enige die dit probleempje kunnen oplossen... en normaal gezien zou dit snel moeten kunnen gebeuren.
Gorecki
Hoi,
Ik had mijn laptop een lange tijd nodig, kon er niet zonder mee, vandaar dat ik pas 27 januari 2010 sony heb opgebeld.
De meneer aan de telefoon zei "laat me raden, je hebt last van geluid aan je laptop"
Blijkbaar was het dus inderdaad een bekend probleem bij sony..Na een kort gesprek zei hij dat ze het de volgende dag komen ophalen (Vond ik wel een goede service)
Donderdag werd het opgehaald, en maandag heb ik het teruggekregen.
Je ontvangt ook steeds sms berichtjes van de sony, wanneer het is aangekomen, wanneer het is terugverzonden en je ontvangt een DHL code waarmee je je laptop kan volgen op internet.
Het is netjes schoongemaakt en ik heb een schoonmaak doekje cadeau gekregen:) Altijd leuk om dingen te krijgen...
Op dit moment hoor ik dat geluid niet meer...maar of dat nog zo blijft is nog de vraag...
we zullen het zien...
Dus aarzel niet om te bellen! Laat ze het fixen, want je hebt er uiteindelijk veel voor betaald..en geloof me, het probleem zal erger worden...
Maar goed, hopelijk heb je er iets aan...
Groetjes
Suheda
Suheda,
fingers crossed dat alles zo blijft, en bedankt om je feedback over de reparatie hier neer te schrijven
Gorecki
Hey Suheda.
Jeetje, gelukkig is er een echte oplossing voor mijn laptop!
Ik vroeg me elke keer af sinds half jaar geleden waar het geluid vandaan komt en hoe kan ik hem repareren. gelukkig zag ik deze forum.
Mja. Ik heb nog vragen voordat ik mn laptop zal sturen naar sony.
Want namelijk heb ik mijn laptop letterlijk elkedag nodig voor school. Kan moeilijk zonder mijn laptop te werken namelijk.
Mijn vragen zijn:
1) ging je naar dit nummer bellen? (binnen de garantie : 020 346 93 03)
2) Mm het duurt dus ongeveer 2 dagen als ze alleen in weekdagen werken. als ik hun bel op dinsdag, komt hij op woensdag mijn laptop ophalen en hopelijk op vrijdag krijg ik weer terug. *heb ik gelijk?*
3)een laatste belangrijke vraag is:
Gaat jou windows en al je bestanden weg als je laptop schoongemaakt zal worden?
Hartelijk bedankt voor jou belangrijke reacties. PS. Ik heb ook al die blauwe schoonmaakdoekje van mijn vorige vaio
Groetjes,
Gretta