Deel jouw ervaring!
Aan iedereen...
koop int vervolg geen sony meer...
Ik heb afgelopen 3maanden 3verschillende laptops gekocht (wel hetzelfde type fw41zj h)
en alle 3 hebben ze niet fatsoenlijk gewerkt.
1ste laptop werkte zelfs geen 1dag, heb dan de volgende dag het terug gebracht naar Saturn.
2de laptop werkte 2 dagen, heb het dan maar teruggebracht. Saturn gaf mijn geld weer in Cadeaubons.
De derde keer ben ik maar naar Mediamarkt gegaan met die bons voor hetzelfde type toestel (hier was het 100euro goedkoper btw)
en dit toestel heeft op de kop 5dagen gewerkt en sindsdien crasht em elke dag. Heb sony talloos keer gebeld en geen 1 keer hebben ze op mij kunnen oppakken. Mails? heb wel tot 3weken moeten wachten op een antwoord; en ze komen af met: 'voer een systeemherstel uit'
verdomme waarom komen jullie het toestel gewoon niet ophalen voor reparatie!
Het toestel is defect! heb alles uitgeprobeerd! en heeft amper 5dagen gewerkt!! is dat normaal!!??
Volgens mij is de productlijn FW41zj h vol met fouten! haal die stomme model uit de rekken verdomme! en belazer de mensen niet!
In ieder geval heb jullie gewaarschuwd en sorry voor mijn taalgebruik.
Dat is inderdaad wat ik bedoelde
Met deze bandbreedte zou je geen problemen moeten ondervinden, en als je dan nog het hele balkje rood laat worden, zou er geen probleem moeten zijn.
Hopelijk vind je het ook fijn
Ja, ik begrijp ook niet waarom het beeld hapert bij sommige Youtube vids.
misschien komt het door de vid zelf en niet door mijn internetconnectie.
Hoi Gorecki,
Heb inmiddels Win 7 ontvangen en geïnstalleerd het ziet er wel knap uit moet ik zeggen. Ik moet nog met het besturingsprogramma vertrouwd geraken maar dat zal wel lukken denk ik.
Ik heb wel 1 ding te melden ik vind het juist trager dan Vista :-s
Het opstarten van de laptop duurde vroeger met vista rond 1 minuut nu met win 7 tot 2 à 3 minuten.
We gaan dan maar moeten tweaken met "msconfig" en "regedit" 😛
IE doet het weer met win 7 trouwens.
Groeten
Wow, da's exact het tegenovergestelde van mijn opstarttijd-ervaringen... raar...
Zou zeker eens checken welke programma's allemaal automatisch opstarten, misschien zitten daar een paar items tussen die je kan verwijderen uit de opstartsequentie waardoor het wat sneller gaat.
Goed ook om te lezen dat je geen problemen meer hebt met IE
Gorecki
Ja vind ik ook best raar! Heb dit absoluut niet verwacht. Vista was veel sneller!
Heb een vraagje blijf ik mijn garantie behouden als ik de computer 'tweak'?
Voorbeelden: Overclocking, Regedit, MSconfig enz...
Zou toch maar oppassen met overclocking, want als dit uit de hand loopt, kan je je materiaal fysiek beschadigen door te hoge temperaturen en dergelijke. Voorts doe je met je OS wat je wil natuurlijk, maar Sony's advies zal duidelijk zijn als er iets misloopt: gebruik de herstelschijfjes
Voor de basisinstellingen en standaard troubleshooting kan je bij hen terecht, maar als er tijdens het tweaken vanalles mis begint te lopen in het register bvb, zullen ze je tot die diepten van het OS niet volgen, en zal je aangeraden worden om even opnieuw het originele OS er op te zetten.
Dus mocht het systeem het begeven door overclocking ben ik gezien? of valt het dan nog onder garantie?
Het is wel riskant moet ik zeggen...
Als je overclocked en er gaat iets stuk bvb door oververhitting, dan bestaat de kans dat dit niet in garantie hersteld wordt (als VAIO-Link kan vaststellen dat het overclocken de oorzaak is).
Persoonlijk vind ik dat het risico van iets stuk te maken door overclocking niet opweegt tegen de meestal marginale winst die je boekt door het overclocken zelf, maar da's gewoon mijn persoonlijke mening.
Gorecki