Deel jouw ervaring!
Sinds aantal maanden willen de donkeren kleuren van pc weleens veranderen in een soort rood en de lichtere kleuren veranderen in licht blauw. Het probleem heb ik meestal als ik bepaalde spellen aan het spelen ben maar soms ook gewoon uit het niets. Als ik screenshot maak van de veranderende kleuren zie je het niet terug in paint. Dus mijn vraag is waar kan het aan liggen?
Alvast bedankt voor de hulp.
Hey Woop32,
ik denk dat er hier nogal wat oorzaken kunnen zijn... gebeurt dit bvb ook bij het opstarten van je computer, bij het bewegen van het scherm, als de computer net opgestart is of als hij al een tijdje draait? Is het probleem trouwens opgedoken vanaf een bepaalde datum, bvb na het installeren van een nieuw stukje software?
Ik denk dat het cruciaal is om zoveel mogelijk informatie te verzamelen zodat je de exacte omstandigheden kent waarin het probleem zich voordoet. Het zal dan misschien ook makkelijker zijn om meer naar de oorzaak te peilen en om misschien zelfs te bepalen of dit een software- of hardwareprobleem is.
Laat maar iets weten als je meer info hebt.
Gorecki
hey Gorecki,
Het probleem speelt zich al een tijdje. Ook heb al een keer mijn pc terug gezet naar de frabrieksstand zonder resultaat. Het probleem speelt zich meestal op als ik battlefield heroes doe maar ook op andere momenten die voor mij heel random overkomen. bij het opstarten zijn er geen problemen maar als het eenmaal een keer gebeurd als de pc aanstaat gebeurd het meestal daarna vaker. bij het bewegen van het scherm gebeurd er niks.
Groet,
woop32
Hey woop32,
je zegt dat je je computer al eens teruggezet hebt naar de fabrieksinstellingen. Heb je toen het probleem gehad vooraleer andere software terug te installeren?
Gorecki