Deel jouw ervaring!
Hallo allemaal,
Ik ben sinds afgelopen donderdag de trotse bezitster van een Sony Vaio.
Ik heb alles netjes geinstalleerd naar de nieuwste updates, maar mijn motion eye wil in MSN niet werken. Hij geeft de foutmelding
"Je webcam kon niet worden gestart. Controleer of je webcam door een ander programma wordt gebruikt en probeer het opnieuw." terwijl deze niet door een programma gebruikt wordt. Als ik de webcam open dan doet ie het wel gewoon. Maar dus niet via msn. Ik gebruik de laatste versie van msn..
Kan iemand mij helpen? of zijn deze problemen bekent?
Alvast bedankt voor de moeite!
Groetjes
Laura
Hoi Laura,
kan je misschien even de versie van je MSN Messenger vermelden?
Zelf gebruik ik deze versie:
Hoi Gorecki,
Ik heb even gekeken, en ik gebruik dezelfde als jou. (dus versie 2009)
Groet
Laura
Hi Laura,
heb even een chat met webcam via MSN geprobeerd op mijn VAIO (Z) en die van mijn vrouw (CR), beide met dezelfde versie van MSN, en dit lukt zonder problemen.
Heb je dit probleem ook als je meteen na het opstarten je webcam via MSN probeert te gebruiken (dus vooraleer de webcam te gebruiken in een ander programma)?
Gorecki
Hallo! Ik heb dit probleem ook met mijn sony vaio VGN-NS21M! Heb nu msn opnieuw geinstalleerd maar ook dat hielp niet... Heb het onderwerp op verschillende forums voorbij zien komen maar niemand die een oplossing heeft.. Jullie wel?
Groeten!
hallo beste heb je je camera in MSN juist ingesteld ?
MSN
ga naar
extra
audio en video instellen
Als ik dat wil doen dan geeft hij ook een foutmelding... Kan de wizard niet openen!
Hallo allemaal
@ Gorecki: de webcam wil ik gebruiken alleen in msn eigenlijk, dus ik gebruik mijn ebcam nooit in andere programma's. Ik heb wel een keer gecheckt of de camera werkt, en dan doet ie het gewoon. De cam is dus niet kapot.
@denkertje: dat probleem heb ik inderdaad ook. Ik kan deze wizard op een of andere manier ook niet openen.
Laura
Een oorzaak zou kunnen liggen bij McAfee, hier meer informatie.
Heb je de McAfee Site Advisor geinstalleerd toevallig?