annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Irritant geluid VPCEB1S1E

dafour
Bezoeker

Irritant geluid VPCEB1S1E

IO
Heb deze laptop nu een week en merk op dat als er op batterij gewerkt word er een irritante beep van ergens onder de keys...4
Ik merk dat je het niet hoort in bios enz.Tot ie op het laadscherm komt van Windows,dan hoor je gewoon de cpu rekenen....is gelijk morse...
Ik zie dat er hier exact hetzelfde probleem staat op deze pagina,heb al andere personen ook gezien met dit probleem!
mvg Tom

3 ANTWOORDEN 3
dafour
Bezoeker

IO
Heb deze laptop nu een week en merk op dat als er op batterij gewerkt word er een irritante beep van ergens onder de keys...4
Ik merk dat je het niet hoort in bios enz.Tot ie op het laadscherm komt van Windows,dan hoor je gewoon de cpu rekenen....is gelijk morse...
Ik zie dat er hier exact hetzelfde probleem staat op deze pagina,heb al andere personen ook gezien met dit probleem!
mvg Tom

Komt er hier nog reactie van iemand van Sony,of is het 'ignore mode'?

mvg Tom

profile.country.nl_GB.title
gorecki1
Lid

Hoi Tom,

een "officiele" reactie van Sony zal je hier op dit forum niet krijgen, dit is ook het doel niet.
Er bestaat reeds een vergelijkbare thread over een probleem dat erg op het jouwe lijkt, en in die thread heb ik al een escalatie naar Sony opgestart om iets meer te weten te komen over wat ze aanraden in dat geval. Ik stel voor dat je die thread volgt, en dan kan ik eventuele feedback van Sony VAIO-Link consolideren op 1 plek?
Ik heb VAIO-Link ondertussen jouw diagnose al doorgestuurd, kwestie dat ze bij hun onderzoek over zoveek mogelijk informatie beschikken. Ok voor jou? :slight_smile:

Gorecki

dafour
Bezoeker

Ok voor mij,hoe sneller het opgelost geraakt...