annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Harde schijf toevoegen.

profile.country.NL.title
viresh75
Nieuw

Harde schijf toevoegen.

Hallo,

Ik heb een vraag en dat is: Uit dit verhaal kan ik opmaken dat er in bepaalde laptop modellen 2 hardeschijfvakken zitten. Ik ben op dit moment in het bezit van een Sony Vaio AR61M en ik vroeg me af of ook hierin 2 hardeschijfvakken zitten, zodat ik naast de oorspronkelijke harde schijf nog een harde schijf kan toevoegen. Ikzelf kan niet vanuit de Sony Vaio site opmaken dat dit zo is bij mij model, maar het kan natuurlijk wel zo zijn.
Als het wel zo is dat er 2 hardeschijfvakken in zitten, dan zou ik graag willen weten welke soort harde schijf erin gaat (SATA, ATA of S-ATA), en welke max. capaciteit er maximaal ondersteunt wordt.

Ik zou graag hierover gemailt willen worden op het volgende e-mail adres: viresh75@hotmail.com.

Met vriendelijke groet,

Vires

3 ANTWOORDEN 3
profile.country.nl_GB.title
gorecki1
Lid

Hallo Vires,

ik vrees dat de enige instantie die je hieromtrent 100% uitsluitsel kan geven VAIO-Link zal zijn. Heb je hen deze vraag al eens gesteld?

Gorecki

profile.country.NL.title
viresh75
Nieuw

Hallo Viresh,

Heb je hen deze vraag al eens gesteld?

Nee, ik heb deze vraag nog niet aan hun gesteld. Hoe zou ik deze vraag aan hun kunnen stellen? (E-Mail adres?)

profile.country.nl_GB.title
gorecki1
Lid

Op www.vaio-link.com vind je een webform waardoor je je vraag op electronische manier kan stellen. Een alternatief is de telefoon, en de details voor jouw land vind je daar ook.

Gorecki