Deel jouw ervaring!
Sony VGN FW41e
Blue tooth.
Krijg na het opstarten na verloop van tijd de melding Fout:kan de Bluetooth stapelservice niet starten. Wat houdt dit in?
Als ik met mijn mobiel via BT verbinding wil maken lukt dit niet.Bij de BT instellingen staat het vinkje aan bij detectie.
Mijn mobiel vindt de pc wel maar op de pc komt er niets.
Ook komt de wizzard om een apparaat toetevoegen niet in beeld.
Bvd.
Hugo
Hallo Hugo,
ik zou zeker en vast eens proberen om de Bluetooth driver opnieuw te installeren. Je kan hem downloaden vanop www.vaio-link.com in de sectie van de vooraf geinstalleerde stuurprogramma's.
Gorecki
Hallo,
Dit heb ik reeds al gedaan, maar helaas geen verandering.
Het vreemde is ook dat ik met geen mogelijkheid de wizzard om een nieuwe bt verbinding te maken in het scherm krijg.
De telefoon, een Sony ericson kan ik we de pc laten zoeken met behulp van het progamma PC suit van Sony ericson.
Andersom lukt het niet.
Had je dit foutbericht al vooraleer de SonyEricsson software geinstalleerd was?
Je bent er trouwens ook zeker van dat Bluetooth ingeschakeld is als je probeert een verbinding te maken (no offense, maar het is soms een gerechtvaardigde vraag )?
Gorecki
Hallo,
Deze foutmelding was er al voor dat de software van Sony Ericson geinstalleerd werd.
De Bt staat aan dat zie je ook op het Vaio smart network scherm.
Ik heb al een mailtje naar Sony gestuurd en nog geen reactie gekregen, deze zeggen binnen een werkdag antwoord tegeven maar kennelijk is een dag bij hun een week.
Hugo
Hallo,
Eindelijk ben ik er achter waar de kreet: kan de Bluetooth stapwlservice niet starten
vandaan komt;
Volgens de mederwerker van de Sony helpdesk heeft het te maken dat tijdens de installatie van de laptop het knopje van Wireless heeft aan gestaan met als gevolg
dat je deze kreet krijgt omdat het progamma denkt dat de licensie verlopen is.
Inderdaad na een herstallatie met de wireless knop uit gaat het goed en bt werkt.
Hugo