Deel jouw ervaring!
Beste Allemaal,
Hier even een vraagje voor de experts onder u.
Sinds een paar dagen bevind er zich een verticale witte balk op m'n scherm van zo 'n 4 cm breed.
De balk bevindt zich iets links van het midden en de cursor loopt er achter door(onzichtbaar) en komt aan de andere kant weer tevoorschijn.
De rest van mijn scherm is perfect en toen het begon wilde de balk nog weleens verdwijnen na verloop van tijd, nu jammer genoeg niet meer.
Alleen als de laptop een paar uur uit is geweest, wil de balk nog weleens verdwenen zijn na het opstarten , maar na een paar minuten is hij er weer.
Ik heb de laptop aangesloten op mijn tv, maar geeft dan een normaal beeld weer, zonder die vervelende balk.
Wie kan mij vertellen, wat er aan mankeert!
Een laptop van 2 jaar en 3 maanden die bijna 1800 euro heeft gekost, mag toch niet met gewoon huis tuin en keuken gebruik al zo gauw stuk gaan!
Wat gaat Sony hier aan doen?
Ik hoor graag jullie reactie.
met vriendelijke groet,
Erik
Beste Erik,
moeilijk te zeggen welk onderdeel exact kapot gaat, de grafische kaart zou het niet mogen zijn (omdat je op een extern scherm wel een degelijk beeld krijgt). Er zijn een paar opties, maar ik denk dat je er niet onderuit kan om je toestel fysiek te laten nakijken. Neem eens contact op met VAIO-Link, en leg hen het probleem uit. De kans dat je een korting op de reparatie-prijs krijgt is klein, maar ik zou het in ieder geval proberen, zeker als je toestel zich in goede staat bevindt en er geen sporen zijn van beschadiging door de gebruiker. Afhankelijk van het onderdeel dat te vervangen is, kan deze prijs enorm varieren, en ik vrees dat ze bij VAIO-Link niet op voorhand uitsluitsel hieromtrent gaan kunnen geven.
Gorecki