annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

VGN-AR21M kapotte schakelaar voor draadloos internet

Theo1
Bezoeker

VGN-AR21M kapotte schakelaar voor draadloos internet

Op mijn laptop zit een kapotte schakelaar voor de draadloze internetverbinding. Deze schakelaar heeft eigenlijk geen functie want hij staat altijd aan! Als de schakelaar per ongeluk wordt aangeraakt dan knippert de verbinding uit en kan weer moeilijk aangezet worden. Wie heeft dit probleem nog meer?Wat kost repareren?Kan de schakelaar niet vast omgeleid worden?

2 ANTWOORDEN 2
profile.country.nl_GB.title
gorecki1
Lid

Hi Theo1,

dit lijkt me geen gekend probleem te zijn, ik heb er alleszins toch nog niet van gehoord.

VAIO-Link zou je misschien wel een idee kunnen geven van de reparatie-prijs, maar dat zal ook met enige reserve zijn zonder het toestel gezien te hebben in het reparatiecentrum.
Ik zou hen eens een belletje geven en zien wat ze zeggen.

Gorecki

mallepietje
Bezoeker

Beste Theo1,

Helpen kan ik je niet , wel kan ik je zeggen, dat ik al gauw na de aanschaf van mijn Vaio VGN-AR31M de schakelaar al niet zo lekker meer werkte(regelmatig even heen en weer schuiven voor contact) en tevens de zwarte verf om deze schakelaar en de slots van de memory cards bladderde en nu na 2 jaar en 3 maanden compleet weg is.
Tevens was de capaciteit van de accu net voldoende om de laptop een goede 20 minuten te laten draaien.

Op het ogenblik is waarschijnlijk nu al m'n scherm stuk, hierop staat nu een verticale witte balk iets uit het midden en die gaat niet meer weg.

Al met al, vind ik de Vaio gezien zijn prijs, erg tegenvallen.

met vriendelijke groet,
Erik