annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Batterij Sony vaio zit een beetje lost

mwma
Bezoeker

Batterij Sony vaio zit een beetje lost

Hallo,

Ik heb gister een prachtige roze sony vaio vgn-cs/p gekocht, maar ik zag dat de batterij een beetje los zit. Hij blijft wel gewoon vast zitten maar ik kan hem op en neer bewegen. Ik vroeg me af of dit gewoon zo hoort?

2 ANTWOORDEN 2
profile.country.nl_GB.title
gorecki1
Lid

Hi mwma,

het is inderdaad mogelijk dat er een heel klein beetje speling zit op de batterij, en bij sommige modellen is dit meer dan bij andere. Mijn mening is dat als de VAIO niet uitvalt als je de batterij beweegt (als je op batterij-power aan het werken bent), het probleem niet al te groot is.
Desnoods kan je even proberen met een andere batterij (maar dan moet je al een kennis of collega hebben met hetzelfde model). Desnoods kan je het ook even nakijken of navragen in de winkel met een ander CS-model. Het blijft echter redelijk moeilijk om dit hier en nu te beoordelen, aangezien het vaak ook om een subjectief gevoel gaat... wat voor de ene persoon normaal is, is voor de andere totaal onaanvaardbaar.

Gorecki

mwma
Bezoeker

Hartelijk dank voor je reactie Gorecki!

Het is inderdaad niet een groot probleem, maar omdat alles zo super is afgewerkt op deze laptop verbaasde ik me er een beetje over en dacht dat het misschien niet zo hoorde, dat het fabrieksfoutje was ofzo. Hij blijft gewoon goed zitten en aangezien dit niet uitzonderlijk is bij de vaio modellen maak ik me er verder niet druk over.