annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Kan de CX110 als webcam gebruikt worden?

OPGELOST
profile.country.nl_NL.title
albergolm
Bezoeker

Kan de CX110 als webcam gebruikt worden?

Hoi,

Ik zoek naar een methode om my CX110 als webcam te gebruiken.

Ik ben uiteraard op de hoogte van de mogelijkheid om de camera via een usb  adapter (video to pc)  aan te sluiten maar dan maak je geen gebruik van de HD mogelijkheden van de camera.

Vroeger hadden de handycams een zgn. "firewire" aansluiting maar die is vervangen door een hdmi aansluiting. Is er een mogelijkheid om de HDMI aansluiting hiervoor te gebruiken?

Leslie

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
profile.country.nl_NL.title
Lucien_Bov
Bezoeker

Beste Hr/Mevr Albergolm


Welkom op het Sony Forum.

In antwoord op uw vraag of je met de CX115 een livestream camera connectie kan opzetten,

moet ik helaas ontkennend antwoorden.

De CX115 heeft namelijk geen live stream functie.


Ik hoop dat u hiermee verder komt.

Met vriendelijke groet,
Lucien

Sony Medewerker.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

2 ANTWOORDEN 2
profile.country.nl_NL.title
albergolm
Bezoeker

Ik ben een beetje verbaast dat er geen reaktie is op deze vraag. Het is dacht ik toch wel een onzettend logische vraag om te stellen.

Even wat meer achtergrond: Ik gebruik de camera om een zgn. "livestream" naar justin.tv te sturen. Van Justin.tv kun je vervolgens je "channel" embedden op een website. Mijn bedoeling is om een "portable" soort internet camera te maken. Combinatie van CX110 en Laptop en vervolgens "livestreaming" via 3G or wireless.

De set-up via usb werkt op zich prima, maar je bent beperkt qua resolutie. Via usb kun je maximaal 720 x 576 (25fps) sturen maar dat is op zich jammer van de mogelijkheden van de CX110.

profile.country.nl_NL.title
Lucien_Bov
Bezoeker

Beste Hr/Mevr Albergolm


Welkom op het Sony Forum.

In antwoord op uw vraag of je met de CX115 een livestream camera connectie kan opzetten,

moet ik helaas ontkennend antwoorden.

De CX115 heeft namelijk geen live stream functie.


Ik hoop dat u hiermee verder komt.

Met vriendelijke groet,
Lucien

Sony Medewerker.