annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Camcorder

profile.country.nl_BE.title
LiesbethMartens
Bezoeker

Camcorder

Beste

Wij hebben vorige week een camcorder HDR-CX115E gekocht. In de winkel vertelden ze ons dat we via www.sonycenter.be een bon zouden kunnen printen om 50 euro terug te krijgen. Deze actie zou nog lopen tot 31 juli. We kunnen echter niet op de bovenvermelde site aangezien deze onder constructie is. Hoe kunnen we dan toch nog van deze actie genieten?

Wie kan ons hierbij helpen?

Alvast bedankt voor uw antwoord!

Met vriendelijke groeten,

Liesbeth

4 ANTWOORDEN 4
profile.country.NL.title
L.Peetoom
Ontdekker

Liesbeth,

Ik kreeg ook dezelfde melding op site van Sony België.

Ik heb het via een omweg geprobeerd: eerst de Europese Sony site geopend, daarna doorgeklikt naar België, dan naar producten, daarna de camcorders selecteren en dan kom je na wat doorklikken wel op de juiste plaats.

Ik zal ook proberen het actie formulier als een attached file mee te sturen.

MVG,

Lo Peetoom.

profile.country.nl_BE.title
LiesbethMartens
Bezoeker

Lo

Hartelijk dank voor je hulp! Ik heb de bijlage goed kunnen afdrukken!

Nu maar hopen dat de terugbetaling iets vlotter verloopt!

Met vriendelijke groeten

Liesbeth

profile.country.nl_NL.title
Hans_Klis
Lid

Beste mevr LiesbethMarten,

Informatie en de download flyer over deze actie is ook op onze website onder te vinden via: http://www.sony.be/lang/nl/article/2011/04/tot-100-euro-cash-back-op-een-sony-full-hd-camcorder

Tot € 100,- cash back* op een Sony Full HD Camcorder

Actieperiode 02/06/11 t/m 31/07/11

€50,- retour op de volgende modellen: HDR-XR160, HDR-CX115, HDR-CX130, HDR-CX160 en HDR-PJ10

Ik hoop dat u hiermee verder komt.

Met vriendelijke groet,

Hans_Klis

Sony medewerker

profile.country.nl_NL.title
Hans_Klis
Lid

Beste hr/mevr L.Peetoom,

Informatie en de download flyer over deze actie is ook op onze website onder te vinden via: http://www.sony.be/lang/nl/article/2011/04/tot-100-euro-cash-back-op-een-sony-full-hd-camcorder

Alle lopende acties zijn direct op onze NL- en BE-website te vinden op de Home pagina onder ' Consumentenacties' even onder het midden van de Homepage.

Tevens is daar ook onder de de submap 'Beeindigde acties' ook de gesloten acties terug te vinden.

Ik hoop dat u hiermee verder komt.

Met vriendelijke groet,

Hans_Klis

Sony medewerker