annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Action Cam Mini op Garmin Front Mount

Peetersj
Ontdekker

Action Cam Mini op Garmin Front Mount

Hallo,

Binnenkort zou ik me graag de AZ1VR Action Cam Mini met Wi-Fi willen aanschaffen. Ik zou hem voornamelijk willen gebruiken op de fiets en wel zo dat hij onder mijn Garmin GPS hangt.

Mijn Garmin staat op een Out-front mount en die zal ik moeten vervangen door een combo mount.

Is er een tussenstuk voorzien die de Sony Action Cam onderaan de Garmin Cylcing Combo Mount kan bevestigen?

Bedankt!

6 ANTWOORDEN 6
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Welkom in de Sony community,

Waarschijnlijk zal je zelf iets moeten uitvogelen i.c.m. "kleefmontagestuk"

Meer Info

suc6 ermee,
73's

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
Amfion
Expert

Hoi Peetersj en welkom bij de Community!

De Action Cams maken gebruik van een standaard statief (schroef) aansluiting. 

Je kunt de Action Cam dan ondersteboven gebruiken.

Zo te zien is de aansluiting van de Garmin camera heel anders, ik waag te betwijfelen of hier specifieke verloopjes voor verkrijgbaar zijn, Sony zelf heeft ze niet bij mijn weten. Beste kans zou denk ik zijn om bij Garmin te informeren of zij een verloopje hebben naar een standaard statief aansluiting.

Peetersj
Ontdekker

Oei, kleefmontagestuk? Waarom voel ik me niet goed bij het woord "kleven"?
profile.country.NL.title
Amfion
Expert

Het kleeft wel heel hard! :laughing:

Ik vind het lastig om de maten zo in te schatten. Geen idee of het enigszins compatibel met elkaar is.

Maar op een mountainbike zou k inderdaad niet graag iets met alleen lijm vast hebben zitten.

Heeft Garmin niet een andere mount waarbij aan een kant een 'gewone' statief aansluiting voorzien is? 

Peetersj
Ontdekker

Wel, ik heb 3 fietsen... Op de mountainbike en de cyclocross zou ik hem gewoon aan het stuur monteren. Maar op de racefiets zou ik hem graag onderaan de Garmin Edge hangen.

Onder de gewone out-front mount van Garmin kan je hem niet hangen, die is er niet op voorzien, dus moet ik de Combo Mount kopen. Maar ik heb die nog niet gezien dus ik weet niet wat de mogelijkheden zijn.

profile.country.NL.title
Amfion
Expert

Even snel gegoogled ziet het er inderdaad uit alsof er aan de onderkant alleen de Garmin aansluiting zit. Maar zeker een goed idee om dit eerst eens in levende lijve te bekijken.