annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

welke speakers kan ik koppelen aan soundbar ht-xt2?

profile.country.NL.title
remmo.hamel
Ontdekker

welke speakers kan ik koppelen aan soundbar ht-xt2?

Goedeavond

• Ik heb een wat oudere soundbar inmiddels ht-xt2? Maar ben nog tevreden....maar nu weet ik dat je ook draadloze boxen nog kan aansluiten...oa de sony srs-hg1, srs-zr5 en de srs-zr7. Echter zijn die allemaal niet meer te koop....en ook 2de hands lastig. Iemand nog ideeën? Zijn dit de enige boxen die ik op die soundbar kan aansluiten. Of zijn er nog andere inmiddels? Ben een beetje een leek in deze? Weet iemand misschien waar ik die boxen nieuw of 2de hands kan kopen? Hoor het graag..gr remmo
6 ANTWOORDEN 6
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Volgens de ondersteunings pagina van de XT2, heeft deze de mogelijkheid voor draadloze surround.

Je kan een keuze maken uit de draadloze (WiFi) Sony Compatible models .

suc6 ermee,
73's

@remmo.hamel 

ps. al eens bij de Mediamarkt rondgekeken voor de ZR5?

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
remmo.hamel
Ontdekker

Hoi bedankt @pa3eia voor je hulp zover....ja de hg1 de zr5 en zr7 zijn nergens meer te verkrijgen...heb best overal gezocht in binnen en buitenland. Vervelend....op marktplaats wel de hg1 gezien maar die was alleen in het geel

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

@remmo.hamel 

Al de SA-Z9R ontdekt bij de Mediamarkt?

suc6 ermee,
73's

profile.country.NL.title
remmo.hamel
Ontdekker

jaaa dat is precies wat ik zoek.....maar denk je echt en weet je zeker dat die compatible zijn met de ht-xt2?

als dat zo is bestel ik hem morgen nog. ....bedankt nogmaals. hoop echt dat die gaan werken met mijn soundbar. maar moet wel enige zekerheid hebben natuurlijk. stel ze werken niet....of heb jij er alle vertrouwen in?

.

profile.country.NL.title
remmo.hamel
Ontdekker

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Sorry dat ik je op het verkeerde spoor heb gezet, de Z9R blijkt alleen volgens de ondersteunings pagina niet geschikt te zijn voor surround vanaf een andere soundbar.

73's