annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Kan Sony WH-1000XM3 niet meer verbinden na iOS 13-upgrade op iPhone 8

OPGELOST
profile.country.NL.title
Lempke73
Nieuw

Kan Sony WH-1000XM3 niet meer verbinden na iOS 13-upgrade op iPhone 8

Sinds de upgrade naar iOS 13 had ik het probleem, dat bij het aanspringen van het lockscreen de bluetooth verbinding binnen 30 sec weg viel.

Om dit op te lossen heb ik de Sony WH-1000XM3 uit de lijst met bluetooth apparaten gehaald, om deze opnieuw toe te voegen.

Echter krijg ik nu de WH-1000XM3 helemaal niet meer te zien in de lijst van de te koppelen apparaten.

iPhone 8 met iOS 13.1.2

Sony met firmware 4.1.1

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
Camoortje
Nieuw

Ik had zowel bij iPad Pro als bij iPhone 8 dit probleem. Software versie 13.5.1 iPhone.

alles opnieuw geïnstalleerd. Hierna aan/uit knop 7 sec ingedrukt houden. Je ziet het blauwe lampje snel flitsen.

binnen no time zag hij weer mijn wh 1000x m3

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

8 ANTWOORDEN 8
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Dus als het OS is geupdate ligt het probleem nu aan de 1000XM3 terwijl deze voor de update wel goed functioneerde. Misschien kan je beter het probleem besprekbaar maken op het IOS forum ofdat daar dezelfde BlueTooth problemen voordoen.

suc6 ermee,
73's

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
Lempke73
Nieuw

Nou dat is een antwoord waar ik iets aan heb....NOT

Ten eerste zeg ik NIET dat het aan de WH-1000XM3 ligt, maar hoop ik op een oplossing. Zou ook zo maar een mismatch kunnen zijn in de firmware. 

Ten tweede heb ik dit reeds ook aan de apple kant op een forum gezet, maar vanuit beide richtingen krijg ik niet veel respons.

profile.country.NL.title
Sigiphoto
Expert

@Lempke73 

Ik heb zelf de iPhone 8 met iOS 13.1.2. Ook de WH-1000XM3 en geen last.

Wat anders wel eens zou kunnen helpen is om de Sony app verwijderen en opnieuw installeren.

De meest uitgebreide oplossing is alles van de WH terug zetten naar fabrieksinstellingen instellingen.

https://www.sony.nl/electronics/support/wireless-headphones-bluetooth-headphones/wh-1000xm3

grt en succes!

Sigi

mijn foto's op; 500px en
profile.country.NL.title
Sigiphoto
Expert

@Lempke73 

even een aanvulling op basis van "vers van de pers"

Apple heeft vannacht iOS 13.1.3 uitgegeven met daarbij in de release note o.a.;

• Oplossing voor een probleem waarbij de Bluetooth-verbinding in bepaalde voertuigen werd verbroken.
  • Verbeterde betrouwbaarheid van de verbinding met Bluetooth gehoorapparaten en -koptelefoons.

Grt, Sigi

mijn foto's op; 500px en
profile.country.NL.title
Lempke73
Nieuw

@Sigiphoto Helaas geven beide oplossingen geen resultaat, nog steeds niet zichtbaar in de app of bij de bluetooth devices

profile.country.NL.title
Sigiphoto
Expert

@Lempke73 

Ook geprobeerd te resetten naar fabrieksinstellingen?

Als de iPhone (indien mogelijk ook proberen met iPad) de WH helemaal niet ziet bij BT...tsja, dan lijkt het erop dat er iets met de WH BT aan de hand is. 

Ziet de iPhone wel andere BT apparaten?

grt, Sigi

mijn foto's op; 500px en
WAppelmans
Nieuw

Ik heb op een Engelstalig forum een oplossing gevonden. Het werk weer als je jou IPhone op vliegtuigstand zet. Je moet dan wel natuurlijk je WIFI weer aanzetten.

Bij mij werkt deze werkwijze (met Sony Alpha 5000).

Wim Appelmans

Camoortje
Nieuw

Ik had zowel bij iPad Pro als bij iPhone 8 dit probleem. Software versie 13.5.1 iPhone.

alles opnieuw geïnstalleerd. Hierna aan/uit knop 7 sec ingedrukt houden. Je ziet het blauwe lampje snel flitsen.

binnen no time zag hij weer mijn wh 1000x m3