Deel jouw ervaring!
Als ik de Sennheiser met de plug aansluit krijgen andere tv-kijkers geen geluid.
Ik las dat de muteschakeling moet worden uitgeschakeld. Maar waar en hoe dat moet kan ik niet vinden.
Opgelost! Ga naar oplossing.
De XG8596 heeft het A2DP protocol voor audio via bluetooth aanboord, ofdat de Sennheiser dit protocol ook heeft is de vraag. Dit zal je zelf moeten uitzoeken, we weten tenslotte niet welke Sennheiser je wil verbinden met de XG8596.
Bluetooth-hoofdtelefoon, -speaker of -soundbar gebruiken met Android TV?
suc6 ermee,
73's
Misschien kan je met ons het type nummer van waarschijnlijk je Sony Bravia TV met ons delen, zodat we je mogelijk verder kunnen helpen. We hebben tenslotte geen glazenbol nog steeds.
73's
Mijn tv is Sony KD55XG8596BAEP
De XG8596 heeft het A2DP protocol voor audio via bluetooth aanboord, ofdat de Sennheiser dit protocol ook heeft is de vraag. Dit zal je zelf moeten uitzoeken, we weten tenslotte niet welke Sennheiser je wil verbinden met de XG8596.
Bluetooth-hoofdtelefoon, -speaker of -soundbar gebruiken met Android TV?
suc6 ermee,
73's
Sennheiser werkt niet met bluetooth. Ik heb gelezen dat van de tv de 'mute' aansluiting moet worden gewijzigd. Maar waar en hoe staat er niet bij.
vr gr
jacojo
ik heb overigens de Sennheiser RS 4200. Draadloos systeem. Niet met wifi.
Op de ondersteunings pagina van de XG8596 is de "Helpgids"aanwezig.
Als er een hoofdtelefoon of Bluetooth-geluidsapparaten worden aangesloten, wordt het geluid niet weergegeven via de luidsprekers van het tv-toestel of het audiosysteem dat is aangesloten via eARC/ARC. Verwijder de hoofdtelefoon of verbreek de verbinding met het Bluetooth-geluidsapparaat.
suc6 ermee,
73's
als ik hoofdtelefoon afsluit heb ik geen geluid in mijn hoofdtelefoon. Wat bedoelt u anders?????
Sennheisser RS4200 II
Als de Sennheisser is aangesloten gaan de tv speakers uit.
Wat moet ik doen om de TV speakers en de Sennheisser-hoofdtelefoon samen te laten werken. Waar en wat doet het A2DP protocol? En leg graag uit hoe beide speakersysthemen samen werkend kunnen worden ingesteld.
Dank u.