Deel jouw ervaring!
Dit topic dient als informatiepunt en discussie platform voor alle vragen en oplossingen omtrent Sony Android TV.
Edit: Fix voor het "freeze" issue is hieronder te downloaden (03-11-2015)
4K TV Firmware update download: KLIK
Full HD TV Firmware update download: KLIK
Sony werkt continu aan verbeteringen en updates voor Android TV. Nieuwe apps worden dagelijks toegevoegd en er wordt regelmatig verbeteringen toegebracht aan het gebruiksgemak.
In dit topic kun je aangeven wat je zelf tegenkomt met het dagelijks gebruik van je Android TV.
De feedback hier kan direct door Sony gebruikt worden om ondersteuning te bieden in de vorm van een oplossing. Tips & tricks en waar mogelijk kan de feedback zelfs bijdragen aan toekomstige firmware updates.
Voor algemene vragen over Android TV is er een support site ingericht. Veel vragen over gebruik en informatie over hoe bijvoorbeeld firmware updates geïnstalleerd kunnen worden, worden hier uitgelegd. Deze site is hier te benaderen.
Een uitgebreide lijst met veelgestelde vragen zijn hier te vinden.
Mocht je vraag hier niet beantwoord worden, dan is dit Android TV topic een mogelijkheid om je vraag, probleem of tip met Android TV gebruikers te delen.
Eerste Tips & tricks:
Aangekondigde updates:
| Feature | Geplande Update |
| Hbbtv ondersteuning | Zomer 2015 |
| Internet Browser/ Opera browser | Zomer 2015 |
| HDD opname | Zomer 2015 |
Als ik daar kijk zie ik niet:
Home - Instellingen - Zender installatie - Digitaal setup - Instellingen CA Module Smart Card informatie.
maar
Home - Instellingen - Zender installatie - Digitaal setup - Instellingen CA Module.?
Heb dus nergens 'Smart Card informatie?
Ik weet het niet meer heb hier drie smartcards en alledrie krijg ik ze niet aan de praat en heb ze op alletwee de manieren geprobeerd om uit te sluiten dat ze verkeerd om zaten...
Dus wordt de module niet gezien.
De module kan er op 2 manieren in, op de juiste manier moet je het laatste stukje iets doorduwen om contact te maken.
Anders is helaas de module aansluiting defect.
suc6 ermee,
73's
Hij vind de module wel, TV zegt zelf module ingevoerd alleen het authenticeren lukt niet.
Module kan er ook op maar een manier in en idd dan iets doorduwen en je voelt dat ie zit, ik kan ook alle gegevens van de module vinden alleen niet de gegevens van de smartcard. Als ik de door jou beschreven optie zit en ik haal de module los wordt die keuze ook grijs en is dan niet meer te selecteren
Heb hetzelfde gehad met het wisselen van kaarten. Neem even contact op met Ziggo en laat de kaart resetten. Daanra lukte bij mij de authenticatie wel. Succes.
Ik zal ze morgen wel even bellen, heb wel gechecked op mijn ziggo of ze actief zijn en dat was zo. Bedankt voor de tip!
Alle smartcards bij mij stonden in Mijn Ziggo ook gewoon aktief. Volgens Ziggo ging er aan de serverzijde iets mis en was de reset nodig om de kaart weer goed te herkennen. Veel succes morgen. Mvg Peter
Oke Peter ik zal morgen even de voortgang posten.
Ben benieuwd hoedat het vandaag is afgelopen.
73's
Je kan ook zelf die smartcards resetten, daar hoef je niet voor te bellen.
Als je in Mijn Ziggo naar 'Mijn Instellingen' > 'Smartcard' gaat, kan je rechts op 'Herstel' klikken.
Meestal is het dan binnen een minuut weer goed.
50 minuten met ziggo aan de telefoon gehangen maar geen vooruitgang geboekt... hij blijfy hangen op 'authenticeren' met of zonder smartcard... Ik weet het niet meer