Join now - be part of our community!

Will not go on mobile network

Zuschlag
Visitor

Will not go on mobile network

Jeg har netop købt en ny Z3, men det vil ikke gå mobilnetværk, den vil kun gå på nettet via trådløst internet. Jeg har nulstillet telefonen flere gange, med det virker ikke. Jeg har også prøvet at isætte et andet simkort med det virker heller ikke. Jeg har også brugt simkortet i en anden telefon, og så virker det fint, så umiddelbart er der ikke noget galt med simkortet. Jeg har selvfølgelig i mobilnetværk, søgt efter tjenesteudbyder, og trykket på automatisk søgetilstand. Jeg har også opdateret telefonen, med den siger den er opdateret., og der ikke er nogle nye opdateringer.

I have just bought a new Z3, but it will not go mobile network, it will only go online via wireless internet. I have reset my phone several times, with it does not work. I have also tried to insert another simcard with it also does not work. I've also used the sim card in another phone, and that's fine, so there's nothing wrong with the sim card. Of course, I have on mobile network, searched for service provider, and pressed auto search mode. I have also updated the phone with it saying it's updated. There are no new updates.

GT

1 REPLY 1
Emil
Enthusiast

Hi @Zuschlag,

As this is an international community I have translated your previous post in to English, please keep all future posts in English. Slightly_smiling_Face

I'm sorry to hear this. I recommend that you download new Internet settings, to do so go to: Settings > More > Internet settings. Wait for the download to finish then restart your device.

Let me know how it goes.