annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Sony ht-a9 spraakzoom 3

profile.country.NL.title
Ben-1968.
Ontdekker

Sony ht-a9 spraakzoom 3

Ik heb een vraag misschien word deze door sony beantwoord.

Ik heb sinds november de sony ht-a9 samen met de sony xr65a95l 

Nu word de spraakzoom 3 wel op de sony xr65a95l gezet via een update maar lees niet of dit ook op de sony ht-a9 word gedaan.

Want heb niet echt zin om na een aantal maanden over te gaan naar de veel duurdere sony bravia theatre quad te gaan.

en waarom gaat de sony ht-a9 ook niet via sony connect app.

Hoor het graag.

6 ANTWOORDEN 6
profile.country.NL.title
Busra-Sony
Lid

Hi, ik ga het intern navragen voor je! - Sony

profile.country.NL.title
Busra-Sony
Lid

Dit is iets wat wel samen gaat werken met de nieuwe soundbars, maar verwacht niet dat het op de HT-A9 soundbar gaat komen. Deze heeft wel al een Voice functie die je aan of uit kan zetten maar beschikt niet over een AI technologie die voor Voice Zoom 3 wordt gebruikt.

profile.country.NL.title
Ben-1968.
Ontdekker

Dankje wel voor het antwoord.

Maar wil dit toch even kwijt aan Sony.

Ik heb in november de ht-a9 gekocht met subwoofer is 2000 euro en een maand geleden de sony xr65a95l tv.

Voor 3200 euro dat is prima maar nu wil sony zeggen dat de ht-a9 eigenlijk niet meer geschikt is om al de functies die wel op mijn tv kunnen maar dat niet op de ht-a9 gaan uitvoeren,de ht-a9 is 2 jaar geleden uitgebracht.

Dus sony zegt eigenlijk tegen zijn klanten koop maar een nieuwe soundbar of de theatre quad van 2700 euro.

Dit kan echt niet.

Niet dat sony gaat luisteren naar mij of naar zijn klanten maar vind dit wel schandalig.

profile.country.NL.title
HereIsTom
Fan

@Ben-1968.  Je hebt helemaal gelijk, het gaat te goed met die grote bedrijven.

De ondersteuning, updates e.d. valt tegen. Koop maar een nieuw model die kan het wel.

Te gek voor woorden voor electronica van 1000 euro of veel meer.

 


__________ Ik kijk met een Sony 55A89 Android TV __________
profile.country.NL.title
Ben-1968.
Ontdekker

Nu alleen wat kan je hier tegen doen,een ander merk kopen is geen oplossing maar dat sony naar zijn klanten gaat luisteren zou wel iets zijn,bedoel sony is niet het goedkoopste merk en wil best betalen voor een goed merk.

Maar dan wil ik ook goed behandeld worden met een goed product. 

profile.country.NL.title
Ben-1968.
Ontdekker

En wat meer updates zou zeker welkom zijn,ik had hiervoor sonos maar dat was bijna elke maand een update.