Deel jouw ervaring!
Hallo mensen,
Ikzelf heb een sony vaio VGN-FW41E/H, sinds kort geeft mijn windows vista elke keer als ik hem opstart aan dat hij niet legaal is(maar dit is de originele software van sony zelf) dus als ik dan op activeer duw dan ga ik na de site van sony waarop je de allereerste keer je laptop hebt moeten registreren, maar hier staan alle dingen al goed ingevuld en als ik dan op registeren klik dan geeft mijn windows weer aan dat hij legaal is.
Maar als ik mijn laptop dan opnieuw opstart dan begint het hele verhaal weer van voren af aan.
Ik heb de sony vaio helpdesk verschillende keren proberen te bellen, maar hier heb ik zeker 10 minuten gewacht maar alle medewerkers waren in gesprek(beetje vreemd dat ik iedere keer zolang moet wachten) dus heb ik niemand te pakken gekregen.
Ook heb ik sony gemaild, maar ook nog niks terug.
Nu is mijn vraag:
Heeft iemand misschien hetzelfde probleem eens gehad?
Of doe ik soms iets verkeerds?
Alle jullie raad is welkom!
Hoi remke,
de registratie van je computer bij Sony en de activatie van je Windows zijn 2 aparte dingen. Kan je misschien even een screenshotje posten van het scherm waarin vermeld wordt dat je windows niet legaal is?
Ivm de beschikbaarheid van Sony's helpdesk dan... probeer eens over de middag te bellen als je dit kan, en niet tijdens de "piekuren" ('s morgens rond 9u en 's namiddags rond 17u... en de uren meteen daarrond).
Gorecki