annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Windows 7

profile.country.nl_NL.title
hgkloos
Bezoeker

Windows 7

Hallo,

Na enige uren werk win 7 op de laptop gekregen.
Alles gedaan volgens het begeleidend schrijven van Sony.
Eerst de dvd 1, een paar progamma's met de handverwijderd en toen dvd 2 en win 7 geinstalleerd.
Win 7 staat erop en daarna moest je volgens het schrijven van ony weer dvd 1 erin doen.
Dan begint de ellende met de volgende melding:
de diskette kan het vaste schijven station niet opnieuw formateren en win Vista niet naar de standaartd instellingen herstellen. gelieve de handleiding bij het hulpprogamma bijkomende diskette's te raadplegen indien u meer info wenst.
Dit kan ik nog wel volgen omdat nu win 7 erop staat.
Maar hoe krijg ik de progamma;s van sony vaio, adobe, ms office enz. weer terug?
De functie toest (FN) werkt ook niet meer en het touchpad van de laptop reageerd ook niet goed meer, scrollen kan niet meer.
Wie weet raad.

Alvast bedankt,
Hugo

4 ANTWOORDEN 4
profile.country.nl_GB.title
gorecki1
Lid

Hoi Hugo,

welk model probeer je te updaten naar windows 7?

Kan je ook even vermelden welke programma's je handmatig verwijderd hebt?

Gorecki

hgkloos
Bezoeker

Hallo Gorecki.

Ik draai met een Sony Vaio laptop vgn-fw41e.
De progamma's die ik handmatig heb verwijderd zijn:
-RoxioEasy media creator; RealtekHigh definition audio driver;OpenMGsetup.
Deze moest ik in optie 3 van de beschrijving vwerwijder softwaretiepassingen enstuurprogamma's.Deze stonden in het configuratiescherm bij progamma's en heb ik handmatig verwijderd zoals aangegeven werd.

Bedankt,
Hugo

hgkloos
Bezoeker

Hallo,

Ik ben eruit.Het was mijn eigen fout ik met de upgrade naar Win 7 voor een schone installatie gekozen ipv upgraden.
Nu draait het weer.
Welk email progamma kan ik het best gebruiken, Windows live mail vindt ik geen prettig progamma.
Kan ik windows mail ( vista ) ook gebruiken in win 7?

Hugo

profile.country.nl_GB.title
gorecki1
Lid

Hugo,

cool dat alles in orde gekomen is :slight_smile:

Windows Mail is eigenlijk niet ontwikkeld om te werken met 7. Ik heb ooit ergens een tutorial gelezen om het toch werkende te krijgen, maar hiervoor moest je bepaalde systeembestanden van een Vista PC overzetten op een 7-exemplaar... en eigenlijk vind ik persoonlijk het sop de kool niet waard.

Outlook is een betalende optie... als je liever een gratis alternatief probeert, is Thunderbird misschien eens uit te testen.

Gorecki