Deel jouw ervaring!
Ik heb mijn vaio pas in april gekocht en er is niets ´schadelijks´ mee gebeurd en toch heb ik al grote problemen met het keyboard.
Het eerste probleem: Ik start de computer op, arriveer zonder problemen op de ´inlog´ pagina en wil m´n wachtwoord ingeven. De ´letters´ op m´n keyboard functioneren echter niet, alleen als ik backspace intoets worden er tekens ingegeven in het inlogvenster (doch duidelijk niet mijn wachtwoord). Soms lukt het me m´n wachtwoord in te typen door op de menu key/application key te drukken en gelijktijdig het wachtwoord in te typen. Soms moet ik drie keer opnieuw opstarten voor het keyboard weer werkt.
In 80% van de gevallen houden de problemen op zodra ik eenmaal ben ingelogd. Alle keys werken weer. Echter, soms blijven de letter keys ´raar´ reageren: sommige letters verschijnen niet, of het keyboard staat opeens in Azerty in plaats van Qwerty.
Daarbij is de computer ook heel gevoelig, een ogenblikje te lang met je touchpad over een link hoveren en hop, je hebt al weer drie nieuwe tabs geopend.
Hoi anndias58,
normaal gezien kan je de gevoeligheid van je touchpad aanpassen in de eigenschappen van je touchpad (in het Configuratiescherm).
Het switchen tussen een qwerty en een azerty-layout kan je ook vermijden door in de toetsenbordinstellingen (in het configuratiescherm) er voor te zorgen dat er maar 1 toetsenbord gedefinieerd is (het juiste dan nog liefst:smileywink: ) ).
Als je de overbodige toetsenborden in de instellingen verwijderd hebt, check dan ook even of het probleem op het inlgscherm ook opgelost is. Indien niet, laat gerust iets weten en dan zoeken we verder.
Gr
Gorecki