annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

VGN-FW31J; installeren iTunes en iPod Nano: crash

profile.country.nl_NL.title
roycouma
Bezoeker

VGN-FW31J; installeren iTunes en iPod Nano: crash

Hallo Forum,

Ik heb sinds 2 dagen mijn VAIO VGN-FW31J.

Wat heb ik gedaan sinds:

-Adobe Photoshop 4.0 geïnstalleerd
-McAffee gedeïnstalleerd en Avast virusscanner en ZoneAlarm firewall geïnstalleerd
-Draadloos netwerk geconfigureerd
-MS Office 2007 Professional geïnstalleerd

Ik heb met deze software en de nieuwe muis V550 Nano van Logitech 2 dagen probleemloos kunnen werken.

Daarna heb ik LimeWire 5.0 en iTunes geïnstalleerd en een iPod Nano erop aangesloten. De muis en de iPod hebben nog even “samen kunnen werken” en ik heb wat muziek naar de iPod gesleept. Na een paar minuten kreeg ik meldingen dat de laptop een USB besturings-programma niet herkent. De muis stopte met werken en ben verder gegaan via de touchpad. Zelfs als ik de usb-adapter van de muis eruit haalde, bleef ik dezelfde melding krijgen. Zelfs nadat ik de iPod eruit haalde. Ik besloot het systeem te herstarten en kreeg vlak na het afsluiten een BSOD (blauw scherm). Daarna de laptop geheel afgesloten en opgestart, maar het probleem ging zich voordoen zodra ik de iPod aansloot. Tevens weer een BSOD bij het afsluiten. Ik besloot het even te laten liggen en de dag erna op te lossen, maar de laptop start nu helemaal niet meer op. Na het aanzetten krijg ik alleen maar een zwart scherm (het staat wel aan), geen opstart-tekst, logo’s, helemaal niets.

Zijn er problemen bekend van de VGN-FW31J in combinatie met de iPod Nano? Of anders in combinatie met de Logitech V550 ?

Groeten Roy

3 ANTWOORDEN 3
profile.country.nl_GB.title
gorecki1
Lid

Hi Roy,

heb je misschien wat meer informatie omtrent het foutbericht op het BSOD? Wordt er een driver of ander bestand vermeld waarin er zich een probleem voordoet?

Als de PC op dit moment niet (goed) opstart, probeer dan eerst even van alles los te koppelen (muis, muisadapter, andere USB apparaten, externe schermen, ...), de batterij eruit te halen en van de stroom los te koppelen. Dan de batterij er terug in, aan de stroom hangen en dan proberen op te starten.

Gorecki

profile.country.nl_NL.title
roycouma
Bezoeker

Hi Gorecki,

Ik weet dat hij een systeemdump heeft gemaakt, maar daar kom ik niet meer aan, omdat ik het systeem compleet opnieuw geïnstalleerd heb. Hij gaf in ieder geval geen bestand of driver aan.
Ik heb het systeem nu wel zo ingesteld dat het me de eventuele systeemdump op mijn d-partitie zet (ik heb de schijf opgedeeld in 2 partities). Ik heb nu even geen nieuwe software geïnstalleerd en ik gebruik alleen de iPod. Daarna de iPod samen met muis om te kijken of het probleem zich weer voordoet. Gaat dat goed, dan installeer ik Photoshop en dan kijk ik wat het systeem dan doet. Ik heb hier ergens gelezen dat het systeem met Photoshop CS4 wel eens zou kunnen crashen.

Met opstarten had ik de muis nog aangesloten en de batterij er niet uitgehaald. Dit had ik idd eerst moeten proberen.

Dank voor je reactie.

Groeten Roy

profile.country.nl_GB.title
gorecki1
Lid

Graag gedaan, botafriko, en laat gerust iets weten als het probleem opnieuw opduikt.

Gorecki