Deel jouw ervaring!
Enkele weken geleden heb ik mij een splinternieuwe Vaio VGN-FW51JF/H aangeschaft, geinstalleerd en updates via de Vaio-link pagina met update 5 uitgevoerd, alles dik in orde, (dacht ik)
Enkele dagen erna besloot ik een cd-r te maken met wat muziekbestandjes.
Tot mijn verbijstering stel ik vast dat de schrijfsnelheid van deze BD-ROM Pioneer BDC-TD01, maar tot maximum 4x de brandsnelheid aankan, alhoewel in de technische specs aangegeven is dat deze BD-ROM tot 16x moet kunnen ?????
Geprobeerd verschillende merken cd-r, maar geen resultaat, brandsoftware geupdate naar versie 2010, of Nero 9 heeft ook al geen resultaat.
Heb er een externe dvd-schrijver aan gesloten via usb2, met de originele software van Vaio Roxio, dan alles dik in orde.
Dus er zit waarschijnlijk een BD-ROM in die maar max 4x kan schrijven,daarentegen de technische fische van deze pc tot 16x zou moeten schrijven.
Heb er de verkoper mee geconfronteerd en heeft beloofd dit probleem aan Sony voor te leggen, voor een oplossing te vinden, het kan niet dat ze een computer verkopen (beloven) die 16x cd-r kan schrijven, en die in de realiteit maar 4x kan schrijven.........
Zijn er nog eventuele slachtoffers van dit probleem, dan kunnen we misschien de klachten bundelen om ze daarna aan Sony over te maken.
mvg
Pierre
heb laptop terug naar de winkel gebracht, probleem geraakte toch niet opgelost tussen sony en mij,
probleem is voor de verkoper, niet voor de klant.(wettelijk gezien)
heb dan andere laptop gekocht.