annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Vaio AR71S , Drivers and Utilities werken niet.

WoYA__
Bezoeker

Vaio AR71S , Drivers and Utilities werken niet.

Heey,

Ik heb een volledig nieuwe versie van Windows Vista op mijn VAIO AR71S gezet. Ik had een Recovery Disk gemaakt, maar als ik die wil gebruiken op mijn C Schijf te herstellen krijg ik deze foutmelding: ERROR 403.

Ik heb er veel over gezocht, maar niets gevonden.. Als iemand weet wat dit is, vertel het me en ik ben je zeeeer dankbaar ^^.

Omdat die Recovery CD dus niet werkt, wil ik dus al de drivers manueel installeren. En ook mijn hotkeys aan het werken krijg! Ik stuit echter al direct op problemen.
Na het installeren van mijn Utilities (Deze moet je het schijnt als aller eerste installeren om de hotkeys goed te laten werken?), komt er deze foutmelding over mijn batterij:

"The installed battery may not be properly connected to the computer or may not be compatible with computer.
Click ok to enter hibernate mode and remove and reinsert battery.”

De batterij is niet kapot, daar ben ik heel zeker van. Wat kan ik hier tegen doen? Ik denk niet dat ik gewoon die service kan stop zetten, omdat mijn hotkeys dan ook heel zeker niet gaan werken?

Bedankt!

5 ANTWOORDEN 5
profile.country.nl_GB.title
gorecki1
Lid

Hoi WoYa,

ik weet niet of het nu nog mogelijk zal zijn, maar je had kunnen proberen om je notebook te herstellen vanop de verborgen herstelpartitie (meermaals F10 duwen als je het toestel opstart). Als je schijfjes niet werken, dan is dit een andere optie (die trouwens sneller en betrouwbaarder is).
Je kan trouwens ook de originele schijfjes aanvragen bij VAIO-Link. Vermeld daar zeker dat je een foutbericht krijgt bij het gebruik van jouw schijfjes, misschien is er iets dat ze kunnen doen...

Heb je de utilities trouwens van de "oorspronkelijk geinstalleerde stuurprogramma's en hulpprogramma's" op de VAIO-Link website gehaald?
Hou er rekening mee dat dit enkel de basis-utilities zijn, en dat andere programma's die er oorspronkelijk opstonden (bvb om schijfjes te branden of andere specifieke VAIO software) niet of niet helemaal beschikbaar zijn via de website (vandaar ook mijn initiele raad om ze aan te vragen via VAIO-Link).

Gorecki

WoYA__
Bezoeker

Hoi WoYa,

ik weet niet of het nu nog mogelijk zal zijn, maar je had kunnen proberen om je notebook te herstellen vanop de verborgen herstelpartitie (meermaals F10 duwen als je het toestel opstart). Als je schijfjes niet werken, dan is dit een andere optie (die trouwens sneller en betrouwbaarder is).
Je kan trouwens ook de originele schijfjes aanvragen bij VAIO-Link. Vermeld daar zeker dat je een foutbericht krijgt bij het gebruik van jouw schijfjes, misschien is er iets dat ze kunnen doen...

Heb je de utilities trouwens van de "oorspronkelijk geinstalleerde stuurprogramma's en hulpprogramma's" op de VAIO-Link website gehaald?
Hou er rekening mee dat dit enkel de basis-utilities zijn, en dat andere programma's die er oorspronkelijk opstonden (bvb om schijfjes te branden of andere specifieke VAIO software) niet of niet helemaal beschikbaar zijn via de website (vandaar ook mijn initiele raad om ze aan te vragen via VAIO-Link).

Gorecki

Heey,

Bedankt voor je reactie. Mijn recovery partitie is dus gewist :(, daarom dat ik het met de schijfjes wil proberen. De oorspronkelijk geinstalleerde programma's enzo heb ik al eens gedownload, dan werkt alles, buiten mijn Hotkeys.. En die zou ik toch graag werkend krijgen. Ik ehb Vaio-Link al gebeld, en de schijfjes kan ik aanvragen, maar dan kosten ze me 40 EURO :O! Dat vond ik toch wel even duur, aangezien ik de schijfjes heb, die van mij dus.. En wie weet werken de originele ook niet.

gorecki1
Lid

Als je ze bestelt, en ze werken niet, dan krijg je wel nieuwe hoor... of wordt je AR opgehaald om nagekeken worden (indien in garantie kost je dit niks).
Het is natuurlijk 40 EUR, maar als jouw schijfjes toch niet werken, is dit misschien je enige optie.

Gorecki

WoYA__
Bezoeker

Ik had al gebeld, en als ze hem zo komen halen om hem na te kijken, dan zou me dit toch 178 euro kosten :O. Ook al zat ik in de garantie..

gorecki1
Lid

Inderdaad... en vandaar mijn advies om toch even de 40 Euro op te hoesten, en met de officiele schijfjes te testen. Als daarna het probleem nog niet opgelost is, zou je normaal gezien die diagnose-kost niet moeten betalen bij een ophaling. Best nog even dubbelchecken als je belt, maar tot nu toe is dit de procedure geweest.

Gorecki