Deel jouw ervaring!
Ik ben de blijde bezitter van de Sony HT-SS1100
Ik ben echter benieuwd naar de juiste aansluiting, want nu moet ik alle apparatuur aan zetten en dan heb ik nog geen digitaal surround geluid.
De apparatuur (en aansluitingsmogelijkheden):
Mediaplayer: Playon!HD 1TB (bekend verondersteld)
TV ontvanger: Digitenne KPN DVB (bekend verondersteld o.a. Scart; tulp e.d.)
TV: Sharp AQUOS LC 32BV8E (antenne; RS-232C; Scart 2x; S-Video; audio; HDMI 1x!; uitgaand: RCA; audio)
Home theatre: Sony HT-SS1100 (Antenne; opt in Sat; opt in; Video 2 opt in; DVD Coax digitaal in; audio in 3x: SA-CD; TV; Video 1; HDMI 3x: DVD; Video 2; Out)
DVD recorder: Sony RDR HX750 (Line 2 out; Audio; Video; S Video; Line 2 in; Audio; Video; S Video; Line 3 -TV; Line 1/decoder; DV in; Digital Out Coaxial; Component Video Out; G-link; HDMI out; USB)
De aansluitingen die ik nu heb lopen (naast voeding 220V):
de Playon is met HDMI aangesloten naar de Home Theater (Video 2) en optisch met Video 2 opt in.
De Home Theater is met HDMI aangesloten met de TV middels HDMI
Constateringen:
1 Ik heb alle instellingen op de Playon!HD geprobeerd (zoals SPDIF en HDMI RAW), maar ik krijg geen geluid via de Home Theater. Dus wel via de TV, maar niet over de boxen van de SONY.
2 Ik moet de Home Theater aan zetten, op Video 2 zetten, de TV op HDMI ingang zetten om beeld te krijgen. Overigens krijg ik dan wel geluid via de TV. Maar dat zijn dus nogal wat handelingen.
Wat doe ik verkeerd?
ik ben benieuwd naar jullie reactie.
gr.
Beachbar