annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Sinds reparatie krijgt TV geen signaal van laptop

Martijn_N
Bezoeker

Sinds reparatie krijgt TV geen signaal van laptop

Hallo allemaal,

Ik heb een Vaio VGN-FZ31M en deze werkte een lange tijd prima. Helaas is de videochip kapot gegaan door de bekende fabricagefout en ik heb de laptop dus door Sony laten repareren. Ik had hem vrij snel weer terug, dus alles was prima. Totdat ik probeerde mijn laptop met een VGA kabel op mijn TV aan te sluiten. Voorheen werkte dit altijd prima (kabel erin en ik had beeld), maar nu geeft de TV altijd Geen Signaal aan. De laptop zelf ziet de TV wel (hij geeft zelfs het merk TV aan), maar ik krijg met geen mogelijkheid beeld.

Heb al geprobeerd nieuwe drivers erop te zetten, alle drivers er weer afgegooid, etc, maar niets blijkt te helpen.

Ik begin een beetje radeloos te worden. Help 😞

3 ANTWOORDEN 3
profile.country.nl_GB.title
gorecki1
Lid

Hallo Martijn,

heb je al eens een kruistest gedaan met een andere tv en een andere kabel, kwestie van absoluut zeker te zijn dat het aan je notebook ligt? Als je je toestel opnieuw zou willen opsturen, is deze test een grote hulp voor VAIO-Link om tot de juiste diagnose te komen.

Gorecki

Martijn_N
Bezoeker

Ik zal de kabel morgen eens op een andere TV proberen.

Echter, er is door Sony een compleet nieuw moederbord ingeplaats. Het lijkt me toch wat sterk dat deze nu al niet goed zou functioneren? De laptop zelf heeft prima door welke TV er aangesloten staat en ik kan eigenlijk alles aanpassen wat ik normaal ook kon aanpassen. Het enige wat er mist is beeld.

Martijn_N
Bezoeker

Oke, heel vreemd, maar heb het werkend gekregen.

1. Heb de laptop plus bestaande VGA kabel op een losse monitor en andere TV geprobeerd, geen probleem.
2. Heb nogmaals de laptop plus bestaande VGA kabel op mijn eigen TV geprobeerd, nog steeds geen beeld.

Toen heb ik een andere VGA kabel gebruikt en ineens werkt het prima, terwijl mijn bestaande VGA kabel op andere apparatuur ook prima werkt.

Nou ja, het geheel werkt in ieder geval :slight_smile: