annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

losse DC connector FW21

Vriend
Bezoeker

losse DC connector FW21

Ik heb sinds 3 maanden een FW21 en ben hier zeer content mee. Ik ben altijd zuinig met het apparaat. Maar deze week zat zomaar de aansluiting van de DC voeding los (naast het scharnier van het scherm). Is er iemand die hier al ervaring mee heeft?

8 ANTWOORDEN 8
profile.country.nl_GB.title
gorecki1
Lid

Hallo Vriend :wink:

dat lijkt me een heel ongewoon probleem... ik zou zeker en vast VAIO-Link eens contacteren, want dit lijkt me alleen maar door hen oplosbaar/herstelbaar.

Is het probleem zo ineens opgedoken, of heeft je notebook ergens een schok gekregen?

Gorecki

Vriend
Bezoeker

Het apparaat is nog nooit gevallen, geschokt oid.
Ik gebruik het alleen thuis. Ik heb al gebeld, morgen komen ze de Vaio ophalen.
En is waarschijnlijk binnen een week gerepareerd (garantie).

gorecki1
Lid

Ok, hopelijk heb je 'm snel terug :slight_smile:

meubelroof
Nieuw

Komt klaarblijkelijk vaker voor. Ik weet er al zo twee, waarvan ook mijn eigen fw. Overigens in beide gevallen keurig en snel opgelost onder garantie.

Vriend
Bezoeker

Ik heb de vaio na 5 dagen weer gerepareerd terug gekregen. Het duurde alleen wat lang voordat de vaio werd opgehaald. Dit door een storing in het plansysteem bij sony. Verder een goede service.

gorecki1
Lid

Fijn om te lezen dat alles nu terug in orde is, en dat het in het algemeen nog een goede ervaring was :slight_smile:

stanis40
Bezoeker

Mmmmm, bij mij is deze connector dus na een jaar ook erg los gaan zitten. Haal nu de stekker er gewoon heel voorzichtig uit maar denk toch dat ik maar eens met Vaio ga bellen. Zeker als ik hoor hoe snel de reparatie gegaan is.

gorecki1
Lid

Inderdaad, beter nu even signaleren dan te wachten tot je je computer helemaal niet meer kan gebruiken. Nu kan je de reparatietijd nog min of meer inplannen.