Deel jouw ervaring!
Hoi ,ik heb vista opnieuw geprogd en nu krijg ik die hotkeys niet meer aan de praat...
Ik heb de drivers afgehaald voor het juiste toestelnummer,en één voor één ingedaan,maar de hotkeys doen het niet!!
Volume verhogen werkt,maar niks visueel op het scherm,lichtsterkte aanpassen doet het helemaal niet !
Probleem is dat ik hier geen backup cd's van heb,want diegene van wie ik hem heb heeft dat jammer genoeg over het hoofd gezien..
help..........................
Groeten
Spider...
Ik ben vandaag nog es helemaal opnieuw begonnen...
Laat mij eerst zeggen dat ik Vista install met een org vista cd omdat ik van deze sony niks heb !
Nadat ik visat heb ingezet heb ik alle drivers ingezet.
Daarna heb ik de oorspronkelijk geinstalleerde programmas ingedaan.
Nu kan ik wel al via Fn het geluid verhogen en verlagen met de bijhorende melding op het scherm.
De lichtsterkte kan ik nog steeds niet bijstellen,de S1 en AV mode knop doet ook nog niks...
Wie helpt me hier verder?? :smileyblush:
Groeten
Spidy
Ik ben vandaag nog es helemaal opnieuw begonnen...
Laat mij eerst zeggen dat ik Vista install met een org vista cd omdat ik van deze sony niks heb !
Nadat ik visat heb ingezet heb ik alle drivers ingezet.
Daarna heb ik de oorspronkelijk geinstalleerde programmas ingedaan.
Nu kan ik wel al via Fn het geluid verhogen en verlagen met de bijhorende melding op het scherm.
De lichtsterkte kan ik nog steeds niet bijstellen,de S1 en AV mode knop doet ook nog niks...
Wie helpt me hier verder?? :smileyblush:
Groeten
Spidy
Sorry dat ik zo laat reageer...
Het is eigenlijk simpel,download de drivers in één map,en klik dan rechts op "deze computer-eigenschappen _ apparaatbeheer en kijk welke drivers je nog mist,klik erop en kies dan driver handmatig installeren en verwijs naar de map waar alle drivers instaan,de rest gaat vanzelf!
groeten
Spider