Deel jouw ervaring!
Hallo allemaal,
Dit ter info voor mensen die last hebben van het regelmatig voorkomen van blue screens op Vaio E-serie
Toen ik net mijn Vaio E-serie 14 inch had aangeschaft en mee ging werken kreeg ik na een aantal dagen te maken met een blue screen. Dit gebeurde meerdere keren per dag, en de meeste blue screens deden zich voor tijdens het opstarten en afsluiten van windows.
Ik begon me af te vragen of het aan de hardware lag, en wilde Sony inschakelen om ernaar te kijken. Ik had naderhand een keer contact met de servicedesk Mcafee over een vraag over de upgrade naar Mcafee total protection 2010. Ik zei toevallig toen dat ik veel last had van blue screens, en de betreffende medewerkers wist mij te vertellen de 2010 vesies van Mcafee in combinatie met windows 7 64-bit versies niet stabiel liep. Hiervan zou eind juni een update komen om de problemen te verhelpen.
Ik heb op dezelfde dag in de avond met de removal tool van Mcafee het pakket van Mcafee gedeïnstalleerd en heb vervolgens Norton Internet Security 2010 erop gezet. En ja hoor.....een beetje tot mijn verbazing waren de blue screens echt weg. Ik had naderhand nog een aantal keren mijn laptop opnieuw opgestart, maar echt helemaal geen problemen meer.
Wellich dat nu door de update de Mcafee software stabiel loopt, echter wilde ik dit even meegeven aan andere gebruikers. Dit voorkomt wellicht dat je zonder noodzaak een goedwerkende laptop een tijdje kwijt bent, en het scheelt de mensen van Sony ook werk.
Gr,