annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Beeldscherm resolutie

ecklopper
Bezoeker

Beeldscherm resolutie

Ik heb gister Windows 7 Ultimate geinstelleerd op mijn Sony Vaio VGN-C1Z.
Hij staat erop en hij draait, maar ik kan mijn beeldscherm instellingen niet hoger zetten dan 1024 * 768. Dat terwijl toen hij op XP draaide 1280 * 800 aankon. Kan iemand me helpen want het beeld ziet er nu erg langgerekt uit.

Verder doen sommige van mijn FN toetsen het niet meer, maar dat vind ik minder erg.

Ik hoop dat iemand een oplossing heeft.

Met vriendelijke groet,

Ewoud Klopper

4 ANTWOORDEN 4
profile.country.nl_GB.title
gorecki1
Lid

Hallo Ewoud,

lijkt me een driver-probleem te zijn. Heb je Windows Update al eens een andere grafische driver laten installeren? Google anders eens voor de 7-driver voor je NVIDIA® GeForce Go 7400 grafische kaart, er zijn blijkbaar manieren om dit werkende te krijgen.

Gorecki

ecklopper
Bezoeker

beste Gorecki,

Ik heb onder andere de door jou aangedragen oplossingen geprobeert.
Ik heb drivers gevonden die volgens mij geschikt zijn voor mijn scherm, echter als ik die van NVIDIA wil installeren geeft hij aan dat er geen geschikte hardware is gevonden voor deze drivers. Ook als ik windows laat zoeken vindt hij niets.

heb je nog andere ideeen? of zal ik toch maar terug gaan naar windows XP?

Groet Ewoud

ecklopper
Bezoeker

Beste allemaal,

Het is gelukt, Uiteindelijk hebik het driver pack van sony gedownload dat bij mijn computer kwam. Daar heb ik de driver van geinstalleerd en nu doet hij het!

Bedankt voor de hulp.

m.v.gr Ewoud

profile.country.nl_GB.title
gorecki1
Lid

Goed nieuws, ben blij dat je het op die manier kunnen oplossen hebt :slight_smile: