annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Sony Reader PRST3 aankoop 14/05/14

Sony Reader PRST3 aankoop 14/05/14

Amersfoort,04/12/15

 

Ik kan mijn reader PRST3 niet meer gebruiken doordat ik niet meer kan synchroniseren met mijn Apple iMac OSX El Captain 10.11.1.

Gebeld met Sony 03/12/15 ja we moeten nog steeds nieuwe update uirtbrengen voor bovengenoemde iMac voorzien van OSX El Captain 10.11.1.

 

Nu deze versie van Apple is al geruime tijd uit, waarom geen update!!

 

Wat heb ik anders aan genoemde Reader, ik vind dat Sony mij serieus moet nemen ben heus niet de enige met dit probleem.

Anders wil ik een andere oplossing b.v. terugnemen Reader zodat il via de concurrent een adere kan kopen welk wel synchroniseert met mijn iMac.

 

Graag spoedig aktie Sony !!!!!!!!!!

4 ANTWOORDEN 4
profile.country.NL.title
Vinc_E
Expert

Kun je niet gewoon de boeken op een SD kaartje zetten en die in de Reader doen? 

 

Ik heb zelf ook een Mac en doe het ook op deze manier...

Beste Vince,

 

Lijkt me een goede tip waarvan mijn hartelijke dank, maar dan blijven wel enkele vragen over hoe ga je te werk.

 

(1) Mijn iMac heeft een brede gleuf grote dan het SD kaartje welk  in de Reader past.

(wellicht kan een kleine er ook in gestopt worden.

(2) Of werkt nadat je de CD kaart in je Sony reader plaatst en je op je iMac aansluit de CD kaart dan apart zichtbaar en sleep je daarin de boeken ??

 

(3) Waar koop ik een geschikte CD kaart?

 

Zou het zeer op prijs stellen van u antwoorden te mogen ontvangen.

 

Met vriendelinjke groet,

J.W.Ruesink (apple liefhebber).

04/12/15

profile.country.NL.title
Vinc_E
Expert

Ik heb geen idee wat je met een CD kaart bedoelt? 

 

Je hebt een converter nodig van Micro SD, naar normaal SD. 
Een plastic verloop kaartje, waar dat hele kleine SD kaartje in past, zodat hij in de MAC past. 

sorry ik gaf een verkeerde naamgeving , ga nu met je prima advies aan het werk. hartelijk dank. Verstuurd vanaf mijn iPad